1

Onderwerp: Nice to meet you!

Hi!

Mijn naam is Amanda. Ben 23 jaar en momenteel woonachtig in Nieuw-Zeeland. Ik werk hier als Au-Pair en doordat de kids waar ik op pas overdag naar school gaan heb ik genoeg vrije tijd!

De verjaardag van Toby, het jongetje waar ik op pas, kwam er aan en ik wilde iets speciaals voor z'n verjaardag doen. Ra, ra, ra.. waar is m'n keuze op gevallen? ;-) Juist - een leuke stapeltaart! Een hele uitdaging, want ik heb zoiets nog nooit eerder gedaan..

Wie weet vind ik het zo leuk, dat ik er een nieuwe hobby aan overhoud!

Groetjes,
Amanda

Taartelijke groetjes,
Amanda

2

Re: Nice to meet you!

Welkom amanda en dat om 5.30 in de ochtend!
Dat is een hele uitdaging voor de eerste taart, maar met flink wat speur en neus werk en wat hulp en ideeen hier van het forum, moet dat wel lukken.
suc6!

3

Esther1980 schreef:

Welkom amanda en dat om 5.30 in de ochtend!

Eeeuuuhhh in de wintertijd staat haar berichtje om 04.33uur?  :think:

4

Ze woont in Nieuw Zeeland, daar is het nu 's avonds! :P

Wat leuk Amanda! Ik ben 5 jaar geleden in Nieuw Zeeland geweest voor 3 maanden. Ik heb nu nog steeds heimwee naar dat land zo mooi :D
Ooit ga ik nog weer een keer terug... In welke plaats zit je eigenlijk?

Toen ik er was kan ik mij niet herinneren dat er toen al veel op taartgebied was, is dat nu veranderd?

Veel plezier met je nieuwe hobby ;)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

welkom op het forum amanda

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

6

Zal jullie even een update-je geven.. ;-)

De taart die ik voor Toby gemaakt heb, was aardig gelukt. Ik was niet geheel tevreden. Zat hier en daar wat scheurtjes in de icing.. heb ook flink geprutst. Maar dat krijg je als je niet precies weet hoe je iets aan moet pakken. Oefening baart kunst!

Zojuist m'n tweede taart gemaakt, dit keer voor Gemma, de zus van Toby ;-) Ja, als je een taart voor de één maakt, dan wil de ander natuurlijk ook! Tweede taart is zeker beter gelukt :-)

Zal z.s.m. de foto's plaatsen, want ik ben benieuwd wat de experts erover te zeggen hebben!

@ Etspaget: Ik woon in Auckland, maar niet in de City hoor. In de North Shore, mocht je dit bekend in de oren klinken?! Enne, ja, er is aardig wat te krijgen voor taartenbakkerij. Wat ik alleen nergens kan vinden is marsepein!

Taartelijke groetjes,
Amanda