Onderwerp: Echte cupcake cupcakes
Als je snapt wat ik bedoel...
Dit waren ze niet allemaal, het waren er 34 voor kinderverjaardag. Super leuk om te maken
Kreeg reactie terug dat ze nog leuker waren dan ze gedacht hadden..super toch?

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Echte cupcake cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als je snapt wat ik bedoel...
Dit waren ze niet allemaal, het waren er 34 voor kinderverjaardag. Super leuk om te maken
Kreeg reactie terug dat ze nog leuker waren dan ze gedacht hadden..super toch?

Wowie gaaf joh!!!
Heb je dat met fondant gedaan of wat......??
Ja hoor is gewoon fondant met toefje botercreme en een snoepje. 
Geweldig joh!
Mag ik de foto opslaan?
Vind ze echt super leuk. Ziet er ook extra lekker uit zo 
Ja hoor natuurlijk. Ohja de wafels zijn echt maar dat snap je wel denk ik. 
Geweldig!
Ja hoor natuurlijk. Ohja de wafels zijn echt maar dat snap je wel denk ik.
Dank je heb de foto opgeslagen.
Ja van die wafels snapte ik hahahaha 
Ik heb ook de foto's opgeslagen als je dat goed vind.
Wat een schatjes zeg...

super gaaf!!!!
super leuk die cakepops 
Ik vind ze heel leuk geworden, snap helemaal dat je zo'n leuke reactie heb gehad.
Ik wil ze ook graag opslaan.
Mag ik vragen hoeveel beslag je in het ccpapiertje heb gedaan, want er moet een flinke kop op.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar...
Ze zijn trouwens super leuk!!!! 
Ik ook!
Ik vroeg me al af...hoe krijgt ze ze zo bol?
Zit er nog iets onder of is het gewoon een hoge cupcake... ?
Ik vind ze kei schattig. Inderdaad cupcake cupcakes!
Groetjes!
Nou wat zijn jullie enthousiast bedankt! Ik heb de ccpapiertjes erg vol gedaan ik denk een cm onder de rand ofzo of misschien nog iets voller. Ze waren wel open gebarsten dus ik dacht ook ohjee dat word niet mooi maar met fondant er over leek het toch of dat ze gewoon mooi glad waren. Dit gaat wel het beste met cc mix. Met gewone cakemix loopt het er weleens uit. De cc mix is wat minder dun dus gaat het beter. 
Ik heb ze ook opgeslagen!
Vind ze echt geweldig leuk om in mei bij de Eftelingtaart van mijn zoontje te trakteren! 
Helemaal leuk!! Ik was druk bezig een traktatie voor mijn dochter haar verjaardag te vinden en volgens mij heb ik 'm gevonden! Mag ik je idee even "lenen"?
erg leuk!!
Helemaal leuk!! Ik was druk bezig een traktatie voor mijn dochter haar verjaardag te vinden en volgens mij heb ik 'm gevonden! Mag ik je idee even "lenen"?
Het is mijn idee ook niet helemaal hoor ik heb het van een plaatje. Als je op Google afbeeldingen zoekt op cupcakes dan zie je ze in het roze en wit. Alleen zijn de wafeltjes en het kersje ook van fondant. Ik dacht dat dat plaatje toch wel overbekend was maar blijkbaar toch niet. Maar doe er mee wat je wilt hoor. Is een hele leuke traktatie 
Super leuk 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Echte cupcake cupcakes