1

Onderwerp: cupcakebeslag, erg dik

Hallo ik heb vanavond cup cakes gemaakt, maar klopt het dat het deeg zo dik blijft, je moet hem dan op de laagste stand mixen, nou dat lukt helemaal niet, gaat heeeeeeeeeeeeeel langzaam, en de boter was goed zacht.Dus toch maar een standje sneller.
gebruiken jullie wel eens vloeibare boter.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

2

Re: cupcakebeslag, erg dik

Ik smelt mijn boter altijd even, doe ik dat niet dan blijft het beslag wat dikker. En ik mix altijd op de hoogste snelheid, gaat altijd goed.

3

waren het grote eieren? anders gewoon nog een eitje bij doen?
Ik hoop da the tnog goed is gekomen

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

4

ddaan: je reageert op de berichtjes via het knopje melden, hierdoor lezen alleen de modjes jouw reacties.

Graag reageren via Schrijf een reactie rechtsbovenaan het topic, of onderaan de pagina in het witte vlak........

5

ddaan schreef:

hoi nou met de hoogste snelheid zou het geen probleem zijn, maar op het cup cake pakje van de webshop staat dat je op de laagste stand moet mixen, dus dat is vreemd, heb het op de derde stand maar gedaan, toen ging het goed.

ddaan schreef:

nee gewone eieren m. ging uiteindelijk goed maar omdat er stond laagste stand ging dat heel zwaar, dus toen maar 2standjes hoger gezet.maar raar dat het dan op het laagste stand bij staat.zou ik ze nu in een afgesloten bak moeten doen, doe ze pas morgen decoreren.denk het wel he, anders worden ze hard.

6

Karin09 schreef:

ddaan: je reageert op de berichtjes via het knopje melden, hierdoor lezen alleen de modjes jouw reacties.

Graag reageren via Schrijf een reactie rechtsbovenaan het topic, of onderaan de pagina in het witte vlak........

ok foutje, sorry.