Onderwerp: en weer een taartendroom update van deze week...
Pfff.... was met 't weekje wel, kinderen ook nog vakantie EN 2 workshops.
www.taartendroom.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » en weer een taartendroom update van deze week...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Pfff.... was met 't weekje wel, kinderen ook nog vakantie EN 2 workshops.
Prachtig allemaal!!! Ik vind je Betty echt superrrr!!!
Ik word altijd zo blij en nieuwsgierig als ik peggy of taartendroom zie staan! Ze zijn echt weer adembenemend prachtig!!
Ben jij Bumba nog niet helemaal zat?!
Dat zijn toch taarten waarover je kan dromen dat je zo iets zal krijgen!!! Of...........dromen dat je zoiets kan maken De bettey boop is gewldig.
mooi en vooral die betty boop
Ik word altijd zo blij en nieuwsgierig als ik peggy of taartendroom zie staan! Ze zijn echt weer adembenemend prachtig!!
Inderdaad, helemaal zat! Na volgende week helemaal want dan heb ik 2 grote bumba stapels WEDEROM!!!!
Ik vind ze allemaal heel mooi vooral Betty!
prachtige taarten weer
WOW Peggy! Ik ben stiekem echt een GROOT fan van jouw werk. Super mooi weer allemaal. Hoop dat ik ooit net zo goed word
Ze zijn weer geweldig!!!
Vooral je Betty Boop!! Ik wist niet dat ze nog zo populair is. Het is een tekenfilmfiguurtje uit mijn jeugd en volgens mij was ze toen al antiek Maar ze blijft leuk!
Super! Vooral betty boop! Is ze "plat"?
Helemaal geweldig!!!
Dat ziet er allemaal weer top uit en je betty boop is zeker leuk,tijd geleden dat ik wat van haar heb gezien op tv,boekje en taart.
Dat ziet er allemaal weer top uit en je betty boop is zeker leuk,tijd geleden dat ik wat van haar heb gezien op tv,boekje en taart.
Super! Vooral betty boop! Is ze "plat"?
Plat?!?!?!! Zie je die Boobies niet hahaha.... Het is een combinatie van plaatje en boetseren....
Waaauuww
Ik denk dat ik binnenkort een workshop bij je kom volgen, ik twikfel alleen nog over welke...
Waaauuww
Ik denk dat ik binnenkort een workshop bij je kom volgen, ik twikfel alleen nog over welke...
Je bent welkom, gezellig!
Dat bedacht ik me net ook... en als ik verder lees, zien we er volgende week weer twee, maar ik blijf kijken, want je maakt er iedere keer weer wat moois van!
Wauw wederom weer supermooie taarten!!!!!
gaaaaaf
Toppie weer!
Mooie parade! Je Betty Boop vind ik echt geweldig!!!
Wauw, wat zijn ze mooi...en strak!
Wow, wat gaaf. Wat heb je die Bettie Boop mooi gedaan.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » en weer een taartendroom update van deze week...