Re: Taart voor Mega Mindy en cast in Ahoy
Wat gaaf!!!!
Kom ook eens kijken in mijn winkel (132m2) met bakspullen in Voorburg! (koningin Julianalaan 166, naast de fietsenwinkel Profile) www.cakebakelove.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart voor Mega Mindy en cast in Ahoy
Wat gaaf!!!!
Martine, leuk dat jij & Rianne hem hebben mogen maken.
Renate van het promotiebedrijf had Wendy 's ochtends ook al gesproken. Maar Wendy had een zeer drukke week, en het paste er echt niet meer tussen. Je hebt het dus indirect aan haar te danken 
En jullie hebben ook een leuk uitje gehad.
Groetjes, Ruud.
Martine, leuk dat jij & Rianne hem hebben mogen maken.
Renate van het promotiebedrijf had Wendy 's ochtends ook al gesproken. Maar Wendy had een zeer drukke week, en het paste er echt niet meer tussen. Je hebt het dus indirect aan haar te danken
En jullie hebben ook een leuk uitje gehad.Groetjes, Ruud.
Hoi ruud,
We vonden het erg jammer dat wendy geen tijd had
.....
We waren ook erg trots op het eind resultaat
Gaaf zeg! En een prachtige taart.
Vraagje: steek je die floral wires zo in de taart? Zonder rietje/ flower pick o.i.d.?
Gaaf zeg! En een prachtige taart.
Vraagje: steek je die floral wires zo in de taart? Zonder rietje/ flower pick o.i.d.?
Jep die gaan er zo in
Je taart is echt megamegamega supermooi/leuk en wat een leuke foto's en jij er ook bij,hardstikke leuk 
Wat een geweldig mooie taart! En ik zou ook fijn naast Toby zijn gaan staan hoor 
Dank jullie wel Rianne en ik zijn mega
trots!
Wat een mooie taart en je stond naast Toooobyyyyyy!! Ben jaloers!! 
Wat ontzettend leuk! Ik begrijp dat je daar wel tijd voor maakt.
Een erg mooi Mega Mindy-taart.
Jaaaaaaaa, zag hem in het AD staan en vroeg me al af wie hem gemaakt had, dus heb ff hier gezocht.....en gevonden......leuk hoor! En vind je wel een mooi setje met Toby...
Heb je niet ff gecheckt hoe het nou zit met de regels??
Wat een mooie taart! hele leuke opdracht!
Erg mooie taart
En wat een ontzettend leuke opdracht!
Je hebt toch even stiekem in de billen van Toby geknepen, hoop ik
Zo'n kans zou ik niet laten voorbij gaan 
wat een leuke Toby.. eh... taart! 
Mooi gemaakt, en wat een eer!
wel lachen inderdaad met al dat gedoe om het rechten en nu zelf komen maar super leuk 
Jaaaaaaaa, zag hem in het AD staan en vroeg me al af wie hem gemaakt had, dus heb ff hier gezocht.....en gevonden......leuk hoor! En vind je wel een mooi setje met Toby...
Ik vind mezelf ook wel leuk naast toby maar ik zie hem nou geen marsepein kleuren om 11 uur savonds en dat doet mijn man wel
Bedankt voor de leuke reactie vandaag inderdaad ook nog in het AD Rianne en ik verkeren al 3 dagen in een mega mindy roes!!!
anne-taarten schreef:Jaaaaaaaa, zag hem in het AD staan en vroeg me al af wie hem gemaakt had, dus heb ff hier gezocht.....en gevonden......leuk hoor! En vind je wel een mooi setje met Toby...
Ik vind mezelf ook wel leuk naast toby maar ik zie hem nou geen marsepein kleuren om 11 uur savonds en dat doet mijn man wel
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de leuke reactie vandaag inderdaad ook nog in het AD Rianne en ik verkeren al 3 dagen in een mega mindy roes!!!
Nou, dat valt me dan wel een beetje tegen van Toby.. 
Echt een mooie taart... Ïemand heeft mij gevraagd om hem te maken..(hij word nooit zo mooi als die van jou, en daar heb ik ze al voor gewaarschuwd..
) ben er dus al een paar dagen mee bezig.. pffff wat een werk joh!
En hoe heb je de huisjes gemaakt als ik vragen mag? heb je dat masker zelf gemaakt of is het een "echt" masker?
Groetjes,
Debbie
Echt een mooie taart... Ïemand heeft mij gevraagd om hem te maken..(hij word nooit zo mooi als die van jou, en daar heb ik ze al voor gewaarschuwd..
) ben er dus al een paar dagen mee bezig.. pffff wat een werk joh!
En hoe heb je de huisjes gemaakt als ik vragen mag? heb je dat masker zelf gemaakt of is het een "echt" masker?
Groetjes,
Debbie
Hi debbie,
Sorry zie net je berichtje pas!
Heb net even op je hyves gespiekt en je bent er prima uit gekomen zie ik 
wat SUPER,leuk hoor
grt Carla
hoi, prachtige taart
dat moet uuuuuuuuuuuuuren werk zijn geweest !!
heel mooi
mpbart
Wat een geweldige ontmoeting en een hele mooie taart 
Wat gaaaaaaaaf, dat is toch een superleuke opdracht! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart voor Mega Mindy en cast in Ahoy