1

Onderwerp: Probeer dan maar eens origineel te zijn....

Mijn lieve kleine cupcakeje werd 7, en wilde dat mama zelf iets bedacht. Omdat ze echt heel blij wordt van K3, heb ik mijn eerste K3 taart gemaakt, bij ons thuis dus beslist origineel! Maar origineel hier? Denk het niet.... Voor de oplettende kijker, ja, ik heb van een taart grootheid gejat, en ja, K3 heeft er drie en deze taart maar 1. Dit is dan ook niet Josje, maar Bente in haar nieuwe K3 jurkje!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XLRBBEFR.jpg

En dan kreeg ik ook nog een verzoek voor een Cars, dus nog meer kans om origineel te zijn... NOT  :nooo Was wel leuk om te doen, en de mama was zo blij!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8HRRLBUA.jpg

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

2

Re: Probeer dan maar eens origineel te zijn....

Als ik K3 hoor laat mijn creativiteit me spontaan in de steek :s Maar jij hebt er echt iets origineels van weten te maken. Leuke frisse kleurtjes en gaaf dat ronde plaatje op de bovenkant met haar naam er boven!! Ennuh...Gefeliciteerd met je meisje!

3

Kijk z'n k3 zal ik ik ook nog wel eens willen maken.   Ontzettend leuk en niet origineel? ik heb hem zo nog niet gezien.     En nog van harte gefeliciteerd met  Bente haar verjaardag!

4

Nou ik vind je anders reuze orgineel hoor!
Leuke combi 2 verschillende vormen voor deze stapel

Ps...
Gefeliciteerd nog

Groetjes
Jamie

5

Nou, laat het maar aan jou over om er dus toch nog en originele draai aan te geven! :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

Wauw dat heeft mama zeer mooi gedaan en dochter is zeker superblij , ook de andere taart is  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

7

Je K3 is vrolijk en leuke kleurtjes en dochtertje superblij gemaakt.
Cars is cars....kan ik zelf nooit zo blij van worden. Als ze klaar zijn ;)
Je cars is ook mooi