51

Re: orchideeen met stipjes [workshopvoorbeeld]

Prachtig zooitje!!!  :Y

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

52

Etspaghet schreef:

Je gaat het druk krijgen meis! :D

Oh boy, ik geloof dat je gelijk krijgt Etty! Mijn mailbox weet niet wat ie meemaakt!  :lol:

Allemaal heel erg bedankt voor de leuke berichtjes dames! En wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn! :Y

Om meteen maar vast wat vragen te beantwoorden:

richtlijn voor de kosten voor orchideeen workshop (een dagdeel) is 40 euro, orchideeen inclusief minitaartje met royal icing en natuurlijk lunch is 70 euro (dagworkshop). Afhankelijk van de locatie kunnen hier nog misschien kleine verschillen in zitten.

Het noorden, het oosten, het zuiden, het westen, ut buutenlaaand (zoals ze hier zeggen), het maakt mij niet uit hoor! Ik vind autorijden niet erg, dus ik cross wel naar jullie toe! Voor de dagworkshop houd ik een minimum van 4 personen aan, en voor een dagdeel 6 personen. Dus als je interesse hebt, en een lege keukentafel, stuur maar een mailtje!

Mocht er een datum en locatie afgesproken zijn, dan zet ik een berichtje in de workshop-categorie, en zal ik het hier ook even melden. En ik zal mijn best doen om julie op de hoogte te houden hoor!  :Y Maar ik ben soms een beetje druk, dus sorry alvast als ik iets vergeet...  :+  :lol:

53

doe je die dagworkshops  evt ook op zondag of dat niet?

Groetjes Marleen

54

ja hoor! vind ik juist wel een handige dag, ivm files enzo..

55

Oooh wat zijn ze gaaf!!! Ik verheug me nu al op dinsdag!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

56

Wat zijn ze allemachtig prachtig zeg! Echte kunstwerkjes!!

Taarten - workshops - antiek en nog veel meer!
Kijk op http://www.vanrinske.nl

57

Nou Eline als je in regio utrecht komt kom ik heel graag een ws bij je volgen. En mij maakt t niet uit of t alleen de orchideeën of incl stapeltaart is hoor!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

58

WAAAAUUUUWWW  :D
Orchideen zijn naast de rozen mijn favoriet :D Dus als je ergens hier in de buurt komt dan wil ik zeker een workshop volgen!

59

Ik sluit me bij alle andere dames aan  :Y ! Als je in de buurt van Den Bosch komt ben ik van de partij hoor!

60

Wauw wat gaaf!!! Ik zou heel graag eens een workshop van mijn lievelingsbloemen willen volgen.... Dus ik hoop dat je gauw ergens in (zuidoost)Brabant komt, dan geef ik me meteen op!

Groetjes Marianne

61

Ohhh jouw orchideeën zijn zoooo geweldig! Ben zooo jaloers  :o

62

Mamav2Boys schreef:

Oohhhhh ik mag toch zooo hopen dat je een keertje bij mij in de buurt komt om een WS te geven.
Lijkt me geweldig om zulke bloemen te kunnen maken...........en natuurlijk leuk je een keertje live te zien ;)

Dus kom je een keertje in het oosten geef me dan ff een gil!!

Joyce is bezig om een dag te plannen. Zie onderstaand topic.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=171677

Groetjes Diana..:)

63

Wat een beauty's zijn het weer. Prachtig.
En wat gaaf dat je workshops gaat geven. Ik wil je dan ook heel veel plezier en succes wensen met het geven van workshop.

En als je een keer in Limburg komt dan wil ik graag van de party zijn.

64

ooooooooooooooooooo..............wauw!!!
Wat een prachtige bloemen, taarten en foto's zeg!!!
Geweldig gewoon.

65

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Ik wil je wel een dagje over de vloer hoor.... Maar ik zie je toch zondag :)

Als Eline bij jou een workshop komt geven wil ik me alvast aanmelden... :Y  :Y  :Y

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

66

la liela liela, nog 3 nachtjes :D

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

67

ik hbe ze net goed zitten te bekijken  (de eerste 3 foto´s zulke orchideeen heb ik dus) maar damn girl!! die heb je verdomd goed na gemaakt!!!!! Petje af!

Groetjes Carla.

68

waaaaaaw wat een mooie bloemen zeg
ook ik wil dit wel van je leren
wanneer ben je in het zuiden van het land?

69

Esterke schreef:

waaaaaaw wat een mooie bloemen zeg
ook ik wil dit wel van je leren
wanneer ben je in het zuiden van het land?

Ik wacht ook op antwoord  :thumb:

Ben echt onder de indruk...

70

super mooi!! een workshop lijkt mij ook wel wat! Heb ze pas wel gemaakt mbv de how-to, maar ze kunnen zeker nog lang niet tippen aan deze orchideeen!!

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

71

Had ik toch wat gemist tijdens mijn werk (en dus haast niet forum)dagen! Die ministapeltjes zijn leuk zeg, hoe groot zijn ze? En wat een mooie bloemen!
Een gastworkshopkeukentafel kan ik je niet bieden, maar mocht je ooit in de buurt zijn, wel cappucino en een blij gezicht aan mijn eigen keukentafel! :Y

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

Jeetje, wat knap zeg!!! Ze zijn allemaal mooi, maar als ik zou moeten kiezen ga ik voor de 3e foto  :Y  :Y  :Y  :Y .
Dat zou ik ook wel willen kunnen maken...wie weet toch een x een workshopje bloemen maken???....

73

OOOH wat ben ik toch verliefd op jou orchideen!!!!
Heb net de steker en veiner binnen, maar als je in zeeland een workshop gaat geven ben ik zeker van de party!!!!! :Y  :Y  :Y

Groetjes Sandra
taartvanmeij.hyves.nl

74

Hoi dames! Wat een boel leuke reacties zeg! Heel erg bedankt hoor!  :Y En wat betreft workshops, hou het forum goed in de gaten, want ik ben heel wat af aan het mailen. :lol: Joyce heeft al een topic geopend voor Vriezenveen. En uiteraard ga ik mijn uiterste best doen om iedereen op de hoogte te houden van de plannen!  :Y

75

kwebbeltje schreef:

la liela liela, nog 3 nachtjes :D

pompiedompiedom, nu nog maar 2,5!  :lol:  :lol:  :lol: Pff ik moet mn bedje in, want mag morgen bij Suuz freubelen (jeee!), dus moet vroeg uit de veren! *schop onder de kont*