1

Onderwerp: Ja..wat vind ik er nou zelf van???

Voor een bloemenwinkel heb ik een dummie gemaakt waarin ik zijde bloemen moest verwerken. De fondant die ik had gebruikt werkte helemaal niet lekker en dus overal deuken/bobbels etc. Ik had bedacht het super over de top te doen...

Eenmaal in de winkel vonden het personeel hem geweldig...maar de eerste klant die binnenkwam noemde hem lelijk. Ikzelf werd/word niet echt warm of koud van dat commentaar...je vind het mooi of helemaal niet. De taart is zo uitgesproken dat ik me er best wat van kon voorstellen... Dit is ém...

http://desmond.yfrog.com/Himg644/scaled.php?tn=0&server=644&filename=sxjdy.jpg&xsize=640&ysize=640

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

2

Re: Ja..wat vind ik er nou zelf van???

Nou ja zeg, lelijk...  :s  Snap best dat het misschien haar smaak niet is, maar het kan natuurlijk ook wat genuanceerder!
Ik vind je taart inderdaad lekker over de top, en van de bobbels zie je niets! Goed gelukt hoor!  :thumb:

3

Wat een onzin. Hij is helemaal niet lelijk, smaken verschillen nou eenmaal. Zij VOND hem lelijk, da's wat anders als dat hij lelijk IS! Don't worry, ik vind hem wel mooi, de kleuren zijn niet mijn smaak maar verder... de bobbels kan ik trouwens niet ontdekken!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

4

hahaha, bijna exact hetzelfde commentaar... dan MOETEN we wel gelijk hebben, toch?  ;)

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

5

;) dat denk ik ook!

6

ik vind hem mooi, het is niet mijn smaak, dat is wat anders.
(Ik zou misschien een andere kleurencombi gekozen hebben) maar lelijk, echt niet!

7

Ja,gelukkig dat smaken verschillen.  Het is is niet mijn smaak,maar ik vind hem beslist niet lelijk :nooo et prachtige bloemen erop!! En voor in een bloemenzaak een mooie blikvanger!!!

8

hihihi...dank jullie wel voor jullie lieve commentaar..maar ik snap die mevrouw best hoor...het is mijn smaak nou ook niet direct..maar wilde het graag een keer zo doen..(kwam ook door een bepaalde mal)..De kleuren zou ik nu niet meer zo bij elkaar zoeken...maar de dame van de winkel wilde juist lekker fel en vol oid..

Ik ben blij met mijn resultaat, maar het is zeker niet mijn mooiste taart :)

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

ik vind hem erg mooi, super leuk voor in een bloemenetalage!

10

Nou ik vind hem wel mooi, als ik een bloemenwinkel had, zou ik hem er zo in zetten! Mjn complimenten!

Denk terug met een lach aan gisteren, kijk met volle moed naar morgen, maar leef vooral vandaag!

11

Ik vind de taart geweldig, de bloemen op zich ook, maar qua kleur... vind ik het persoonlijk niet echt een mooie combinatie  :o

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!