Onderwerp: Wat vinden jullie van deze Woody?[FEEDBACK]
Volgende week ga ik een Toy Story taart maken. Ik heb Woody al geboetseerd en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Bedankt alvast voor jullie reacties!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat vinden jullie van deze Woody?[FEEDBACK]
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Volgende week ga ik een Toy Story taart maken. Ik heb Woody al geboetseerd en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Bedankt alvast voor jullie reacties!
helemaal super 
Ik vind hem ook top!
Wat knap !! 
Wauw dat doe ik je echt niet na hoor! 
Wow, echt heel gaaf gedaan!
Ik vind 'm echt heel erg mooi geworden!
Niet dat ik het kan, maar het enige wat ik zelf anders zou doen is Woody's gezicht langer maken.
Maar nogmaals. erg mooi en ontzettend knap! 'k Doe 't je niet na!
Bedankt voor jullie reacties. Het is mijn eerste boetseersel en ik was zelf ook wel tevreden, maar het is super om ook van jullie te horen dat hij best wel goed gelukt is!
Ik had inderdaad zijn gezicht ook langer willen hebben, maar hij zakte een beetje in, dus ik weet nu dat ik de volgende keer meer tylose moet gebruiken. Ik durfde er niet te veel in te doen omdat ik bang was dat de fondant te snel op zou drogen en ik er dan niets meer aan kon veranderen.
Groetjes,
Jillian
Hij is echt gaaf!
Super! Nee, supercool!!!
Nou ja gewoon écht heel mooi!
En dat voor je eerste boetseersel...WAUW!
Topo talent
Ik vind hem prachtig!!
WOW , super mooi 
wat goed!!!!
Echt prachtig gemaakt!!!
Ik ben helemaal trots door jullie leuke reacties! Bedankt allemaal!
Prachtig gemaakt!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat vinden jullie van deze Woody?[FEEDBACK]