1

Onderwerp: Eenvoud siert

Voor een dame die gisteren 26 werd heb ik 2 taartjes mogen maken. Moest wel gluternvrij en melkvrij zijn.
Ik was bang dat het niet goed zou lukken, glutenvrij is vaak best droog en toen ik een keer melkvrije botercreme had gemaakt vnd ik dat erg vies.....
Maar het is allemaal goed gekomen! Met het basisrecept voor biscuit, bloem vervangen door glutenvrije bloem en de roomboter van de bc vervangen door plantaardige margarine en er een smaakje door heen, is het allemaal goed gekomen!
Gevuld met vlaaivulling, kersen en bosvruchten.
Zij en haar visite hebben er van gesmuld:)
Hier de foto's.

https://lh5.googleusercontent.com/-mVNoXcdPghE/TqvlzQ6gVQI/AAAAAAAAA9E/DHM-cRPIVSk/s720/dieuwke3.jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-E4hURYd_xXk/TqvlzjBcYpI/AAAAAAAAA9I/8zgwpIvlD80/s720/dieuwke.jpg

Bedankt voor het kijken!

2

Re: Eenvoud siert

wauw wat mooi en strak!!

3

wauw wat een prachtige taarten

groetjes karin

4

mooi zeg

5

Wauw wat een mooie strakke taarten, en inderdaad eenvoud siert.

Ook nog ff een vraagje over de foto's. Heb je dat via Picasa gedaan? En hoe kan je hier dan een foto plaatsen. Heb het net onder de knie om hier foto's te plaatsen via Mijnalbum, maar zo'n collage vind ik mooier.

Gr. Mar.

6

Wat een mooie strakke taarten met prachtige bloemen!!

1 woord-> Prachtig!

Er is altijd wel een reden voor Taart!

8

Mooi zeg!! :Y

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

9

:thumb: en  :thumb:  :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

10

Echt mooi en inderdaad zo mooi strak, daar zou ik nog wel eens wat tips voor willen. Om  zo glad af te smeren!!!!!!!!!!!!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

11

Wat een plaatjes, inderdaad mooi van eenvoud met die mooie bloemen  en zo prachtig strak  :thumb:

12

Marvivman schreef:

Ook nog ff een vraagje over de foto's. Heb je dat via Picasa gedaan? En hoe kan je hier dan een foto plaatsen. Heb het net onder de knie om hier foto's te plaatsen via Mijnalbum, maar zo'n collage vind ik mooier.

Gr. Mar.

Ik maak de collages idd met Picasa, en dan ze ik ze in een webalbum van icasa... eigenlijk hetzelfde dus als foto's in mijnalbum zetten;)
Ik kan het je niet helemaal gaan uitleggen, maar t is wel heel simpel. Succes er mee!

13

Dank je wel allemaal!:)

14

Jemig wat mooi :)

Nu zou ik toch de gouden tip eens willen van het strak bekleden van een taart  :o

15

Prachtig hoor!! :Y

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

16

Heel mooi  :thumb:

17

Oh, leuke pioenrozen, workshopje gevolgd? O-)
En die bloempjes,..... wauw!  :+

18 Laatst bewerkt door aniet (31-10-2011 14:13)

Hoe heb je dat randje bovenop zo mooi gekregen, waar 'knijp'je dat zo mooi mee????? of?

oja...voor ik het vergeet: Hij is geweldig!!

Taartgroetjes Aniet!

19

Prachtig, mooie kleuren en je hebt het zo netjes en strak gedaan. Super.  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!