Onderwerp: heluppp donkerblauw fondant kant en klaar???
Nou heb ik een keer mooi donkerblauw fondant gekocht en nu kan ik het nergens meer vinden??ben ik nou gek of moet ik echt zelf aan de gang??? tis voor een barcelona shirt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » heluppp donkerblauw fondant kant en klaar???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou heb ik een keer mooi donkerblauw fondant gekocht en nu kan ik het nergens meer vinden??ben ik nou gek of moet ik echt zelf aan de gang??? tis voor een barcelona shirt
of je gek bent mag je zelf bepalen
bedoel je dit?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/mars … p-327.html
yamiemamieshop.be/?menu=article&categoryID=863537&articleID=13907011
verzenden ook naar NL
Ik heb het hier liggen, weet dat ik het gewoon via een webshop in NL heb besteld...maar ook ik weet niet meer waar... succes !
M&B heeft een mooie donkerblauwe.......(en gemengd met bordeaux-rood ook heel mooi paars kleurend, maar dat is je vraag niet )
@ anaid beetje gek denk ik wel maar dat is niet donker blauw .
@ Karin waar heb je die M&B gekocht dan kan het nergens vinden de vorige heb ik ooit gekocht bij taart en decoratie maar daar hebbben ze het niet meer .dit moet het worden zeg maar.....
theeentaartspulletjes.nl/Webwinkel-Product-4012286/Twinkelotje-rolfondant-navy-blue-250-gram.html
Misschien heb je hier wat aan ??
Ik koop de M&B bij een bakwinkel in Maasbracht............maar daar heb jij weinig aan vrees ik.
@ karin thanx voor de tip...heb het daar besteld en nu maar hopen dat het optijd binnen is
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » heluppp donkerblauw fondant kant en klaar???