1

Onderwerp: plakmiddel Cake Pops

Is een vulling als vlaaivulling en banketbakkersroom ongeschikt als plakmiddel/bindmiddel voor cake pops?
Ik ga ze dopen in gesmolten Candy Melts.

2

Re: plakmiddel Cake Pops

Ehmmmm ik heb er niet echt veel verstand van hoor, maar ik zou de versieringen er op plakken zolang de chocolade niet niet helemaal uitgehard is....Je kunt overgebleven chocolade gebruiken om andere freubels er op te plakken.

Ik denk dat je versiersels niet blijven zitten met vlaaivulling en room....De gesmolten chocolade word weer hard dus dan heb je meer kans dat het blijft zitten

3

Bedankt voor het meedenken.
Ik bedoel niet de bbr of vlaaivulling als lijm voor versiersels maar als lijm voor de kruimels. Dus als vulling zeg maar.

4

zou ik niet doen, want bbr moet in de koelkast bewaard worden. en vlaaivulling zitten stukjes in.
je hebt maar heel weinig nodig, dus je kunt wel een lepeltje vlaaivulling gebruiken, moet je alleen niet een stukje kers of aardbei meepikken. alleen dat gelei zeg maar wat in het blik zit.

maar chocopasta of botercreme plakt denk ik gewoon beter, dit wordt hard in de koelkast/vriezer waardoor je ze beter kunt dopen in de chocola.

5

Het is me nu helemaal duidelijk.
Dank je Chantal!