1

Onderwerp: koekjes versieren met gekleurde suiker

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet lang gezocht heb om zelf het antwoord hierop te vinden.
Wie wil me vertellen hoe ik de details krijg op de koekjes zoals bij
recept/1941/halloween-koekjes.aspx

Misschien doen ze het zo:eerst 1x suiker strooien en dat op laten drogen.
Dan met piping gel er over heen, dat wil zeggen die lijntjes tekenen, en dan weer met suiker er over???

2

Re: koekjes versieren met gekleurde suiker

Nou ben ik nieuwsgierig, kan je even een foto plaatsen, met dat receptje krijg ik niets....

3

@Marinina:Ik zit in tijdnood (halloween feestje aan het voorbereiden maar er zitten wat dingen tegen)  en weet zo snel alleen hoe je een eigen foto kan plaatsen.
Maar typ in Google bij zoekterm eens in: Smeer glazuur op de koekjes en garneer met gekleurde suiker of hagelslag.  Volgens mij is het dan meteen de eerste link. Klopt dat?

4

http://nl1.ar-cdn.com/Recipes/XLarge/33be9722-ba57-4c57-a021-6d7e472383ff.jpg

Bedoel je deze?

En welke details bedoel je?

Don't just dream your life, but live your dreams too!

5 Laatst bewerkt door Nokkie (28-10-2011 22:07)

Ja, dank je wel voor het plaatsen van de foto.

Je ziet lijntjes (nerven) bij het blad en ook lijntjes op het lijfje van het spookje en zo.
Of zou er een glazuurlaagje opzitten en zijn de dingen die ik de details noem (dus de lijntjes) juist de suiker zijn?

6

In het recept hebben ze het gewoon over glazuur (welke je zelf wilt) dus ik denk dat ze gewoon een laag glazuur er op gesmeerd en de nerven en lijnen gewoon met een sateprikker hebben gemaakt. En de oogjes enz zal van suiker of hagelslag zijn.

Don't just dream your life, but live your dreams too!

7

Dat zal het zijn.  Bedankt allemaal.