Onderwerp: Piping gel
Morgen moet ik om 7 uur s'ochtens een taart afleveren nu wilde ik er piping gel bij gebruiken (ervoor dus niet echt op de taart) kan dit?
Opbouwende kritiek is altijd welkom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Piping gel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Morgen moet ik om 7 uur s'ochtens een taart afleveren nu wilde ik er piping gel bij gebruiken (ervoor dus niet echt op de taart) kan dit?
waarom twijfel je als ik vragen mag?
Als je bang bent dat het uitloopt, dan denk ik het niet, het is wel smeerbaar maar niet heel zo vloeibaar dat het uitloopt
Ik wilde de taart een avond van te voren af maken maar was bang dat de fondant zal gaan smelten als hij eerst nog een nacht ik de koelkast moest met de piping gel(dit kwam er namelijk wel iets tegen aan.) Ik heb het gewoon gedaan en het is niet gebeurd dus deze keer is het gelukt. Nu hoop ik nog antwoord te krijgen of het zolang van te voren al op een taart kan worden gedaan (bv als water)
ik heb het ook (net als jij) laatst een dag van tevoren erop gedaan en dit ging ook goed. Ik heb er al eerder topics over gelezen en volgens mij stond daar dan ook in dat het geen probleem is dat het van tevoren erop wordt gedaan, anders even met de zoekfunctie, dan vind je vast.
Op mijn Mjamtaart winter-glas-in-loodtaart zit de piping gel inmiddels al een paar maanden en er is niks gesmolten (al moet ik bekennen dat ik nu niet weet hoe 'ie erbij staat, want hij is al een tijdje bij het Mjamtaart-team).
Maar een paar dagen kan het in ieder geval dus zeker!
Ook hier gewoon de dag ervoor als water op de marsepein en ging hier prima.
heel erg bedankt dames nu weet ik zeker dat het kan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Piping gel