1

Onderwerp: Attentie!

:) Op de Beurs van Utrecht /Crea Gedoe/ moeten jullie goed rondkijken!! Ik heb vorige jaar een mooie roll gekocht voor bruidstaart te maken. ROSSGAR. evt. kunnen jullie bestellen , EN  ook rollstaaffen.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FMZQRZXH.jpg

Oook in Utrecht W.C. Overfecht Hoogvliet: PYREX taartenvormen met teflon voor: 2 euro!!!!! bakkplaaten pizza etc.

Hammmmsteren!!!! ;)  :D

Re: Attentie!

sorry, ik begrijp je berichtje geloof ik niet zo goed...

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

Is dit reclame ?, heb al even gemeld !

4

Het is geen reclame, maar ik wilde allen helpen.
Sorry als dit slecht valt! :Y

Maar wat is het dan precies? Een rolstok met het relief zoals op de foto? Of gewoon een gladde rolstok?

Life is what you bake it.

6

Misschien heb ik je niet goed begrepen,dacht dat het reclame was, maar het is dus een tip  ;)  als het geen probleem is laten ze het wel gewoon staan hoor  :Y

ik denk dat ze ons de tip wilt geven dat ze vorig jaar een mooie reliefroller heeft gekocht op de kreadoe beurs, en die beurs is er volgende week weer.
Dus als je die roller ook wilt hebben dat je die daar kan kopen.

klopt dat?

8

Ik denk dat het ook meer als tip bedoelt is voor als je naar die beurs gaat. Hij staat alleen dus niet de juiste rubriek, ik zal je even melden hiervoor.

9

Het is in ieder geval niet iets wat over de site gaat, dus de rubriek klopt al niet...........

En het is niet iets dat over reguliere winkels gaat, dus ik ga deze maar moven naar de rubriek Taartdecoratie algemeen

10

Verder is je topic-titel nogal onduidelijk.........en heet de beurs echt geen Crea Gedoe  :D

Karin09 schreef:

Verder is je topic-titel nogal onduidelijk.........en heet de beurs echt geen Crea Gedoe  :D

crea doe (lijkt erop ;) ) haha

12

Ik heb een dikke rolletje gekocht 10-12cm lang in een "vork "of wat dan ook is. :D
Hier is het adress : rosgar.com
:)

13

hele mooie stokke, kan je gwn via die site bestelle??

14

Zijn ze misschien nog ergens anders te koop? Ik kom er niet helemaal uit op de site. Zal ik zondag toch goed moeten kijken op de Kreadoe.

met een taart in de hand, maak je overal vrienden

hele mooie rolstokken hoor! helaas ga ik niet naar de kreadoe..

I never met a calorie I didn't like....