1

Onderwerp: Niet de eerste en niet de laatste: workshop Swirly van Mamakaat!

Wat een verassing, eigenlijk ben ik er een beetje ingerold. Een workshop van Karen Anne Groothedde.  Wat een aanrader. Leuk en heel leerzaam.

Wat een reacties op de taart, ik had hem meegenomen naar mijn werk en ik zag ze voelen aan de taart en twijfelen. Wat is het, een taart? En mijn taart vond ik zelfs de minst mooie, dat wordt nog vaker oefenen!
http://4.bp.blogspot.com/-YUpqVZftACQ/TqhLSwDqCQI/AAAAAAAAAt4/xhBD-XcYBQg/s1600/DSC_9931.JPG

Veilig thuis gekomen druppelde de grote en kleine mannen binnen. Afzonderlijk kwamen ze de taart bekijken. Hmm, wel mooi zeiden ze maar dit vind ik zo raar. Ehhhhh en ik krijg spontaan weer een rimpel erbij van het zorgelijk kijken. Dat "rare" was de swirl die ik had geleerd. 
Dus de komende verjaardagen hoef ik van alledrie geen swirly-verzoek te verwachten.
Conclusie: de swirly is een echte meiden taart; rond, speels en met veel glitter en glans.

Verder lezen over de workshop? Klik hier

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

2

Re: Niet de eerste en niet de laatste: workshop Swirly van Mamakaat!

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik ervan moet vinden. Wel netjes gemaakt natuurlijk en heel apart.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

miesja schreef:

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik ervan moet vinden. Wel netjes gemaakt natuurlijk en heel apart.

Volgens mij is de swirl een Love it or Hate it. Ik heb op 't forum heel weinig reacties op die van mij gekregen terwijl ik 'm zelf toch wel heel erg mooi vond  :lol:
Ik vind die van jou ook super!

Life is what you bake it.

Taartenmarie schreef:
miesja schreef:

Volgens mij is de swirl een Love it or Hate it. Ik heb op 't forum heel weinig reacties op die van mij gekregen terwijl ik 'm zelf toch wel heel erg mooi vond  :lol:
Ik vind die van jou ook super!

Inderdaad love it or hate it. Dat snap ik wel. Ik vind hem juist zo leuk omdat hij zo speels is. Niet TE netjes zeg maar en lekker veel glimmende dust.
Maar Taartenmarie, ik kan de jouwe niet vinden :|

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

5

Ik vind het wel heel leuk gedaan :Y  :Y !!  Ik zie de swirly wel graag dan ook!!   :)

6

wel... I LOVE IT sinds ik hem voor het eerst zag...

hij is mooi geworden  :thumb:

7

Wat een leuk geheel..... i'm loving it.....

Groetjes, Miranda

8

Ik vind hem ook geweldig :Y

groetjes elfje elly

9

ik zei het op de workshop al hij is niet lelijk :nooo  hij is gewoon mooi het was zo leuk dat we allemaal een andere hebben gemaakt. Ik heb nog even een leuk kleurtje dust besteld en als die binnen is maak ik hem af en post ik hem ook. Het stukje op je blog vond ik ook erg leuk geschreven :thumb:  :thumb:  groetjes marije

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

10

Hiero die van mij:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=153422

Heb je de nieuwste creatie van Karen  al gezien? Dat wordt weer een workshop volgen hahaha  :lol:

Life is what you bake it.

11

Heel mooi, en ja van zo'n taart moet je houden.

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

12

Hoi Carola! Ik spot hem nu pas! Het is een taart die bijna iedereen uit zijn comfortzone trekt. Dus inderdaad oefenen. En bij de een lukt hij de eerste keer beter dan bij de andere.
Maar dat doet niks aan jouw taart af! De kleuren zijn perfect gelukt! Hij is helemaal mooi symmetrisch en je swirls zijn superhoog!

En wat betreft de Swirly zelf...Tja ik denk dat iedereen hem Of super vind Of helemaal niks.

Ik heb er in ieder geval nog lang geen genoeg van! ;)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

13

Ik vind hem Top ,hoop dat ik ook eesn aan o`n workshop kan gaan deelnemen!!

taarten maken word  steeds leuker!