Onderwerp: Hoe kan ik het gezichtje maken
ik heb dus vanmiddag een trekker gemaakt maar hoe kan ik het gezichtje maken want zo is hij nog niet helemaal goed & wat kan ik er nog meer aan verbeteren, in het witte vlak moeten nog ruiten.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hoe kan ik het gezichtje maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb dus vanmiddag een trekker gemaakt maar hoe kan ik het gezichtje maken want zo is hij nog niet helemaal goed & wat kan ik er nog meer aan verbeteren, in het witte vlak moeten nog ruiten.
Hele kleine zwarte bolletjes draaien en die op de plaats van de oogjes plakken. Een klein bolletje huidskleur op de plaats van het neusje, daarna het gezichtje een klein beetje blushen op de wangetjes en rond het mondje; et voilà..... 
Hele kleine zwarte bolletjes draaien en die op de plaats van de oogjes plakken. Een klein bolletje huidskleur op de plaats van het neusje, daarna het gezichtje een klein beetje blushen op de wangetjes en rond het mondje; et voilà..... 
Dankje!, maar hoe moet ik dat blushen doen?
Blushen doe je met een droge (!) kwast/penseel en dustpoeder.
Dit is o.a. in de webshop te koop. Ikzelf gebruik altijd de Dusty Pink.
Je doet een beetje van het poeder aan je penseel, wrijft dit eerst een beetje uit op de bovenkant van je hand of op een tissue en pas dan ga je voorzichtig "aaien" over de wangetjes. Liever 5 x zachtjes aaien, dan in 1 x de volle laag erop, want dat is niet mooi.
Hoop dat je hier iets aan hebt! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hoe kan ik het gezichtje maken