Re: orchideeen met stipjes [workshopvoorbeeld]
Hey meis, super gaaf zeg!!!! Ik wil graag mijn Taartschuur voor je beschikbaar stellen ha ha... zullen we even mailen?
groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » orchideeen met stipjes [workshopvoorbeeld]
Hey meis, super gaaf zeg!!!! Ik wil graag mijn Taartschuur voor je beschikbaar stellen ha ha... zullen we even mailen?
groetjes
Wauw wat prachtig!!!!!!
Ik wil ook zo'n workshop volgen!
*wil mijn keukentafel ook wel ter beschikking stellen hoor
*
Wow heel erg mooi!
Boink....
Oeps even mn kin van de grond halen....
Wat zijn die orchideeen gaaf zeg!
Dat zou ik ook heel heel graag willen leren.
Ik ben ook wel benieuwd bij welk aantal mensen je op locatie komt!?
omg !!! die zijn PRACHTIG ! Wou dat ik het ook kon... Ik zou ze zo willen meenemen 
super !!
Wat supergoed! Het was natuurlijk een kwestie van tijd voor je dit ging doen! Zoveel talent...dat moet je niet laten liggen hoor 
En daarbovenop...Mag ik bij jou MIJN allereerste workshop volgen. Jeeeeeee 
Tot dinsdag!
Wauw echt super mooi! Hier in Limburg ben je ook van harte welkom hoor
.
Ech super super mooi!!! zowel de orchideejen als de taartjes.
Ik zou ook graag een ws-je van je willen hoor
Prachtig!
Echt helemaal geweldig, zowel de orchideeën los als in combinatie met de mini taartjes...
Wel opsturen hoor voor de gallery die taartjes.. die horen daar echt te stralen!!

Wat een plaaaaatjes!!
Heel erg mooi vooral die met hety taartje met de gouden stipjes! 
Gezellig Linda! Emmeloord is idd helemaal niet ver weg, ik heb er familie wonen, en ben er zo... Je moet alleen niet op de tomtom afgaan, die maakt er een hele wereldreis van!
Haha en ik dacht dat mijn tom tom het wel zou weten haha, als het zover is maar een routebeschrijving aanvragen bij je dus haha.
Hen je trouwens mijn mailtje ook nog gekregen toevallig via hyves?
Groetjes Linda
Hé topper....je hebt er weer iets geweldigs van gemaakt!!!!
Die laatste foto zo allemaal bij elkaar is echt fantastisch!!!
Ennuh, ik geloof dat ik mijn daglichtlamp ook maar eens in de kamer moet zetten...misschien dat Arno ook zoiets gaat roepen!!? (ik heb zoals je weet een heeeeel leuk pandje op het oog voor mijn atelier
Heel veel succes dinsdag!!!
Liefs Leonie
Oh, Eline! Echt super! Ik zou willen dat ik wat dichterbij je woonde!
Ik wil ook! Zodra je workshops gaat geven ben ik erbij!
Geweldig, zou graag ook nog eens een workshop met die orchidee willen maken. Mooi gedaan hoor, zo uit de losse pols.
Ik wil je wel een dagje over de vloer hoor.... Maar ik zie je toch zondag 
Weet je zeker dat de bloemen niet echt zijn!!!! Echt waanzinnig mooi

Supermooi! Ik vind de witte met roze hart het mooist
Mag ik vragen welke dusting kleuren je gebruikt hebt per orchidee?
Ooh wat mooi, super gemaakt zeg
ze zijn weer super mooi geworden.
gaaf! die royal icing stippeltaartje staan al zo lang om mn verlang-to-do lijstje... zucht... je hebt ze echt superprachtig strak gemaakt 
Wowwww, prachtige exemplaren!!!
Zou ze ook heel graag willen leren maken 
Oohhhhh ik mag toch zooo hopen dat je een keertje bij mij in de buurt komt om een WS te geven.
Lijkt me geweldig om zulke bloemen te kunnen maken...........en natuurlijk leuk je een keertje live te zien 
Dus kom je een keertje in het oosten geef me dan ff een gil!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » orchideeen met stipjes [workshopvoorbeeld]