1

Onderwerp: Mojito cupcakes

Ook eens geprobeerd voor iemand van mijn werk.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-P8APUPT3-D.jpg

Re: Mojito cupcakes

WOW Wat leuk! Helemaal super.  :)  :)  :)

3

Die zijn herkenbaar ;) Ze zijn erg leuk!! :D

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

Gaaaafff!! Zit er in de cc ook iets van de mojito smaak of is het alleen de toef?

Life is what you bake it.

Nee het is alleen de toef want anders vind ik het net iets teveel van het goede. Ik doe alleen vuillingen in een cupcake als er geen toef op zit.
Twirler heb jij ze soms ook zo gemaakt want ik heb ze ergens op google gezien en dat kunnen dan natuurlijk ook die van jou zijn :o

6

Geen idee of het die van mij waren  ;)  Waarschijnlijk zijn er meer mensen met dezelfde ideeën.  :lol:  Alleen maar leuk toch?!
Dit waren de mijne: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=170697

Ik heb de cupcakes toen ingesmeerd met een beetje rum en de toef gemaakt van limoen, rum en bruine suiker. :9

dollelollypop schreef:

Nee het is alleen de toef want anders vind ik het net iets teveel van het goede. Ik doe alleen vuillingen in een cupcake als er geen toef op zit.
Twirler heb jij ze soms ook zo gemaakt want ik heb ze ergens op google gezien en dat kunnen dan natuurlijk ook die van jou zijn :o

Ik bedoelde eigenlijk of het een gewone vanille cc is of dat er door het beslag ook iets van munt/rum/limoen zit  :D

Life is what you bake it.

Sorry :grr:  nee het is gewoon een vanille cakeje  :)

9 Laatst bewerkt door dollelollypop (28-10-2011 18:34)

En nee twirler die waren het niet die ik gezien had.
Het was gedeeltelijk van de receptenrubriek ergens op google en een gedeelte van google haha maar de jouwe zijn erg mooi.  :thumb:

10 Laatst bewerkt door dollelollypop (28-10-2011 18:34)

En nee twirler die waren het niet die ik gezien had.
Het was gedeeltelijk van de receptenrubriek ergens op google en een gedeelte van google haha maar de jouwe zijn erg mooi.  :thumb:

Ik heb in de toef de mojito pattides gedaan.

11

:grr:  Zo das ook wel een idee ja... Had ik die patidess maar genomen, das idd makkelijker en misschien nog wel lekkerder ook!!!

:Y  vooral dat makkelijke bevalt me wel hihi en ze waren inderdaad nog lekker ook.  :)

13

Leuk zeg!!! Misschien ga ik de mojito-patidess ook maar es bestellen