1

Onderwerp: How to ... pompoen taart

Halloween staat voor de deur en dus is het wel erg leuk om daar een bijpassend taartje bij te maken. Ik heb iets in mijn hoofd en dat krijg ik er ook niet uit. Ik ben op zoek naar een how to voor een pompoen taart. Misschien is dit al een keer eerder geplaatst, maar ik heb het niet kunnen vinden.

2

Re: How to ... pompoen taart

Even uit het sticky met regels, hier bovenaan de rubriek:

* Deze rubriek is bedoeld voor het posten van patronen, sjablonen en volledige howto's, NIET voor het vragen er naar!

.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

in een van de mjams staat ook een how to maar bij xenos kan je ook siliconen bakblikken voor habbekrats kopen

Ze hebben bij Xenos een grote vorm voor een pompoentaart en kleinere met 3 pompoentjes en 3 blaadjes voor cupcakes

5

Danielle_mvs schreef:

Ze hebben bij Xenos een grote vorm voor een pompoentaart en kleinere met 3 pompoentjes en 3 blaadjes voor cupcakes

Dames, bedankt voor jullie reactie. Weet je toevallig ook in welk nummer van Mjam Taart. Ik heb ze helaas niet allemaal. De bakvormen van Xenos is een ideetje. Morgen moet ik er toch naar toe, kan ik gelijk even kijken.

6

De pompoentaart stond vorig jaar in de herfstmjam. Is toevallig de enige mjam die ik heb. Als je in de buurt woont, mag je hem wel lenen.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

7

SweetTooth schreef:

De pompoentaart stond vorig jaar in de herfstmjam. Is toevallig de enige mjam die ik heb. Als je in de buurt woont, mag je hem wel lenen.

Wat lief dat ik 'm van je mag lenen, maar ik woon helaas niet in de buurt.