1

Onderwerp: help....decoratie van tevoren maken?

Dinsdag moet ik een taart klaar hebben en mijn vraag is of ik alle fondant dingetjes die op de taart moeten al kan maken of moet ik daar nog even mee wachten? en als dat al kan waar moet ik ze in de bewaren? koelkast/vriezer/kelder?

2

Re: help....decoratie van tevoren maken?

je kan ze al maken hoor is mijn ervaring. Gewoon in een plastic doosje ( stofvrij ) bewaren. Ze harden natuurlijk wel uit als je ze al maakt en zijn dan lastiger te verwerken.

succes:)

3

lekker maken anders heb je het dinsdag zo druk. In een bakje met dekseltje of stukje dicht gevouwen bakpapier.
Zou volgende keer topic toch wat meer onderwerp geven dan alleen help als ik jou was als je gerichte antwoorden zoekt.

sweet978 schreef:

je kan ze al maken hoor is mijn ervaring. Gewoon in een plastic doosje ( stofvrij ) bewaren. Ze harden natuurlijk wel uit als je ze al maakt en zijn dan lastiger te verwerken.

succes:)

Oké bedankt!, dan ga ik zo meteen maar eens een paar figuurtjes maken hopen dat het een beetje lukt!

smarianne schreef:

lekker maken anders heb je het dinsdag zo druk. In een bakje met dekseltje of stukje dicht gevouwen bakpapier.
Zou volgende keer topic toch wat meer onderwerp geven dan alleen help als ik jou was als je gerichte antwoorden zoekt.

Oke, dan heb ik nog een vraagje ik heb jou'n foto's even bekeken en ik wil voor mijn verjaardag zoo'n kleedje maken met allemaal vierkantjes. Moet je dat gewoon met een uitsteker allemaal uitsteken?

6

tititelfix............help is wel erg algemeen en gaat op voor alle vragen? ook voor de zoekfunctie en degenen die het forum scannen op titels om te kijken of ze kunnen helpen.

En een verplaatsing naar de rubriek taartdecoratie algemeen.........[MOVE] dus  ;)

Het antwoord op je vraag staat overigens ook bij de FAQ's  :Y

7

TaartAnnemarie schreef:
smarianne schreef:

Oke, dan heb ik nog een vraagje ik heb jou'n foto's even bekeken en ik wil voor mijn verjaardag zoo'n kleedje maken met allemaal vierkantjes. Moet je dat gewoon met een uitsteker allemaal uitsteken?

Je bedoelt op het poezetaartje. Ja allemaal uitsteken. Dat was meer tegelvloer bedoeling en om dat goed tegen elkaar aan te leggen, naadloos heb ik dat ook pas uitgestoken toen ik er aan toe was. Omdat fondant dan nog flexibel is. Maar een kleedje kan je ook van te voren wel maken...........
Toevallig dat ik nu weer tegen je topic aan liep en je vraag las maar anders mail je me maar hoor als antwoord je te lang duurt