Onderwerp: [FEEDBACK] Hulp gevraagd bij koetje 'puzzelen'

Goedenavond!

Zondag over een week heb ik een bestelling voor een taart. Degene wou eigenlijk de dierentuintaart van Wendy, maar omdat A. ik net begonnen ben en mijn taart dus nevernooitniet zo mooi zal worden als die van Wendy en B. ik het sowieso leuker vind om zelf een beetje te freubelen, maar ik er nu een boerderijtaart van ;)

Nu ben ik een beetje aan het puzzelen met een koetje, maar het blijft in mijn ogen een beetje een zwartwitgevlekt varkentje;

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y74D88CC.jpg

Ik zou dus wel wat tips kunnen gebruiken! Ik had zelf al het idee om haar 'kin' weg te snijden, tot onder haar snoet zeg maar... Iemand betere ideeën/suggesties?

(Ik moet trouwens zeggen dat ik, als ik 'r zo op de foto zie, het nog wel mee vind vallen.. Desondanks; TIPS WELKOM!)

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

2

Re: [FEEDBACK] Hulp gevraagd bij koetje 'puzzelen'

Ik vind 'm ook errug leuk hoor!!  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Ik zie direct dat het een koe is hoor!
Hij is erg leuk!

Ik droom zelfs over taart!

Bedankt :D

Tja, ik vind 'm op de foto inderdaad ook best meevallen... Nou ja, mochten er nog wel tips binnenkomen... Alvast bedankt!  :Y  :thumb:

5

euhm gekke gedachte misschien maar die neus meer beige maken misschien in plaats van roze , dan ben je misschien dat varkentjes idee wat kwijt

maar ik vind het een koetje hoor , een hele schattige ook

rollin rollin keep that fondant rollin ........role out whoeha =D

Bedankt voor de tip! Dat is wel een goede, inderdaad!  :Y Ik moet er nog een beetje aan wennen dat ik nu kleurstoffen in huis heb, werkte hiervoor alleen maar met voorgekleurd fondant ;) (hoewel je daar natuurlijk ook beige mee kunt maken)

'k Heb de koetjes inmiddels wel al af. Op de taart zet ik ze naast de paardjes en niet naast de varkentjes ;)

7

is duidelijk een koetje hoor,en een schattige! :thumb: