1

Onderwerp: Help... hoe ga ik dit fiksen!

Over een twee weken is mijn dochter jarig. Ze wordt dan 4. Nu ga ik een taart bakken. Ben nog een beginner hoor, maar ik heb het afgelopen half jaar wat geoefend, lekkere vulling gekozen... nu alleen het plaatje nog. Dus ik vraag haar: Wat voor taart wil je? Dora, Hello Kitty, Nijntje, woezel en Pip... Dikkie Dik...

Neenee... weet je wat de dame wil? CARS!!!!

Ze heeft heel de film nog nooit gezien, maar is helemaal wous van alles wat met Cars te maken heeft. Ik kan wel plaatjes vinden op internet, maar dat krijg ik toch nooit uit marsepein gemaakt? En ik hoef geen heel ingewikkelde 3D taart hoor... gewoon een 2D, met haar naam erop en dus blijkbaar een Cars plaatje... Volgens mij kan ik wat voorbeeldjes gebruiken!!! Wie helpt mij?

Re: Help... hoe ga ik dit fiksen!

Als je op kleurplaat cars zoekt, dan kom je makkelijkere plaatjes tegen. En anders zou je een icing of ouwelprint kunnen gebruiken.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

ik zou ook voor een print op icing gaan, wel iets prijziger maar zo veel mooier resultaat :D

beginneling, mijn eerste taart is heel goed gelukt! MIjn 2e ook...nu bezig met nr 3! Hoezo taarten zijn verslavend?

4

een eenvoudige kleurplaat kan wel hoor, want je hebt de auto die is dan rood en kun je makkelijk uit marsepein snijden. Dan hoef je alleen de ramen en lampen op te vullen en de zijkant een kleurtje voor de bliksem erop.

Tip voor een puzzelplaatje, print de kleurplaat 2x uit en voor je de ene uitknipt doe je hem aan de achterkant beplakken met plakfolie, dan plakt je blaadje niet aan de marsepein vast.

Succes!

(PS een icing vel kan natuurlijk wel, maar zelf-gemaakt geeft zoveel meer voldoening, toch?)

Groetjes, Dorothea.

5

Ik heb er toevallig gisteravond 1 gemaakt. Ik heb een puzzelplaatje gemaakt van bliksem mcqueen. (kwam er gisteren ook pas achter dat ie zo heet, was 'n spoedje voor de buurjongen)
Gewoon google en het namaken. Ik zal straks de foto plaatsen.

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

Er zit ook zo'n mintgroen busje in de film, die is mischien makkelijker om te puzelen. En het busje is geloof ik bedekt met bloemetjes, zo wordt je taart ook mischien iets meer voor een meisje :P