1

Onderwerp: stokjes cake pops

hallo!
ik ben pas jarig geweest en heb zaterdag mijn feestje, ook heb ik al taart meegenomen naar het werk, alleen met de mensen waarmee ik meestal werk (op zaterdag ook) hebben nog niks gehad. daarom wou ik graag cake pops maken voor mijn feestje en om mee te nemen op het werk, ookal heb ik nog geen cake pops gemaakt  O-) nou heb ik het probleem, dat ik geen stokjes heb en het nou ook te laat is om te bestellen.

weten jullie misschien een alternatief of een supermarkt of iets waar je de stokjes kan kopen?

2

Re: stokjes cake pops

Veel ijsjes eten en die stokjes gebruiken XD

Misschien heb je nog van die stokjes waarmee je taarten mee stapelt?

En anders maar 3 saté prikkers die je aan elkaar maakt met bloemisten tape of iets anders waardoor ze 1 stokje lijken?

Zoiets? En anders kun je ze altijd bij de groothandel halen. (sligro heeft ze wel)

..*Heerlijk aan het bakken*..

3

haha, die ijsjes gaan het toch niet worden  :P die saté prikkers is nog wel een idee, bedankt!

4

Volgens mij heb ik ze gisteren ook bij Pipoos gezien.

Groetjes Jaqueline.

5

stabijfan schreef:

Volgens mij heb ik ze gisteren ook bij Pipoos gezien.

Groetjes Jaqueline.

jammer genoeg zit die niet in de buurt(met de fiets bereikbaar) van Dongen, zover is weet....

6

Bij de hamburger-keten met die grote M of bij Ikea  ;)

7

Cakepops maken zonder stokje!
Maar gewoon in een mini bakingcup

Liefs, Zanoni

Jammin! :Y

9

Cook & Co heeft ook van die ijsstokjes, gaat het heel goed mee  :Y

10

Marinina schreef:

Bij de hamburger-keten met die grote M of bij Ikea  ;)

Welke stokjes van deze winkels hier bedoel je?

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

11 Laatst bewerkt door Marinina (28-10-2011 08:49)

Om je koffie te roeren, vraag je er gewoon een paar  ;) ,  ze blijven prima zitten !

12

Volgens mij zijn de sate stokjes van ah iets dikker ;) vergeet niet het stokje eerstte dippen en dan de cakebol eraan :Y

13

Bij de Big Bazar of Action hebben ze ook wat dikkere stokjes!

14

Beetje late reactie, maar misschien dat iemand anders er nog wat aan heeft. Altijd handig voor mensen die (zoals ik) in een afgelegen dorpje wonen en alleen een supermarkt in de buurt hebben.

Je kunt ook plastic wegwerp bestek kopen en even bovenaan verwarmen met een aansteker (zo'n lange is het beste). Zodra het een beetje begint te smelten kun je zo de bovenkant van bijv. een lepel afbreken en heb je een mooi, stevig stokje. Deze verbrande kant dien je dan uiteraard wel als onderkant te gebruiken ;). Let op dat je eventuele scherpe kantjes even wegwerkt.

Even goed afwassen en klaar is kees!