1

Onderwerp: nieuwe hobby!

Net ook maar even een profiel aangemaakt kan ik ook reageren op mensen.

Ik ben 14 en ben sinds 4 maanden bezig met taarten bakken en ben al helemaal verslaafd. Sinds een paar weken zijn er bij een aantal winkels in de buurt allemaal taart spullen gekomen dus helemaal leuk!

Hoe zet ik foto's in een bericht?

2

Re: nieuwe hobby!

(Nogmaals  ;) ) welkom op dit gezellige forum!

Heeeeel veeeeel bakplezier!

En wat betreft die foto's: er zijn verschillende 'stickies' die je verder kunnen helpen, maar je moet er alleerst voor zorgen dat je foto's al op het net staan, bijvoorbeeld via 'mijnalbums.nl'
Dan kun je vanaf daar de 'lokatie van je afbeelding' kopieren naar hier en dan plaatsen tussen [ img ] en  [ / img ]. En dat dan weer zonder spaties, maar anders pakt hij het hier niet  ;)
Succes!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Sonj@ schreef:

(Nogmaals  ;) ) welkom op dit gezellige forum!

Heeeeel veeeeel bakplezier!

En wat betreft die foto's: er zijn verschillende 'stickies' die je verder kunnen helpen, maar je moet er alleerst voor zorgen dat je foto's al op het net staan, bijvoorbeeld via 'mijnalbums.nl'
Dan kun je vanaf daar de 'lokatie van je afbeelding' kopieren naar hier en dan plaatsen tussen [ img ] en  [ / img ]. En dat dan weer zonder spaties, maar anders pakt hij het hier niet  ;)
Succes!

Oké!,
Dan zal ik dat met mijn volgende taarten er even op zetten want die taarten die ik nu heb gemaakt zijn nog niet zo mooi om ze op de site te zetten!

4

Je taarten hoeven helemaal niet 'zo mooi' te zijn om een inspiratie voor iemand anders te kunnen zijn hoor  ;) Enne, we hebben allemaal een 'eerste taart' gemaakt dus kom maar op!!

Sonj@ schreef:

Je taarten hoeven helemaal niet 'zo mooi' te zijn om een inspiratie voor iemand anders te kunnen zijn hoor  ;) Enne, we hebben allemaal een 'eerste taart' gemaakt dus kom maar op!!

haha, dan zal ik even een mijnalbum acount maken en dan stuur ik de link wel even!

6 Laatst bewerkt door TaartAnnemarie (27-10-2011 20:24)

http://www.mijnalbum.nl/Album=D6NKHGOY

dit zijn ze dan ;p

7

http://www.mijnalbum.nl/Foto-L7LG8ANG.jpg

Je moet even op 'citeer' klikken en dan kun je zien wat ik gedaan heb  ;)

Je kunt je taarten trouwens (beter) showen in de taartenparade dan bij deze rubriek. Daar krijg je vast nog meer complimentjes, want voor 'de eerste taarten' zijn ze echt wel heel leuk hoor  :thumb:  :thumb:

Sonj@ schreef:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-L7LG8ANG.jpg

Je moet even op 'citeer' klikken en dan kun je zien wat ik gedaan heb  ;)

Je kunt je taarten trouwens (beter) showen in de taartenparade dan bij deze rubriek. Daar krijg je vast nog meer complimentjes, want voor 'de eerste taarten' zijn ze echt wel heel leuk hoor  :thumb:  :thumb:

ik weet niet of ik het wel in deze rubriek mag vragen maar ik heb je taarten net even bekeken maar ze zijn echt geweldig!

- gebruik jij van Fondant?
- hoe snij jij dingen uit het fondant want als ik iets zelf uit wil snijden   uit het fondant krijg ik bij het laatste stukje er een sliertje aan
- gebruik jij altijd tylose voor je fondant?

9

Welkom en heel veel (bak)plezier!
leuke taart!