1

Onderwerp: Borstjes van Barbie

Hallo,ik ben voor het eerst een Barbie aan het maken.  Waar ik nu heel de avond tegen aan loop is dat als ik denke dat het bovenstukje aan de achterkant netjes is,ik haem dan omdraai om de voorkanr nog na t kijken.steeds de puntjes door de marsepein heensteken.    Wat doe ik verkeerd ??   Ik hou hem in mijn vast,dus hij ligt niet op het werblad.   Moet ik de marsepein dikker doen,geef ik haar een marsepeine b.h.tje aan.    Hoop dat jullie mij kunnen helpen :Y  Voor vanavond stop ik ermee,morgen weer vol nieuwe moed verder.   gr. Rianne

2

Re: Borstjes van Barbie

Je zou een malletje kunnen maken van papier, leg dit nadien op je marsepein en snijd het uit. kan niet missen dan lijkt me.
Suc6 Morgen.

3

Ik zou de marsepein inderdaad niet te dun rollen. Ook niet te hard trekken wanneer je het lapje naar achteren vouwt. Dan liever iets groter laten en teveel wegsnijden.

4

ik had t probleem ook steeds dat het inderdaad een wel erg doorzichtig shirtje werd :)
Ik geloof dat ik hem uiteindelijk iets dikker bekleed heb en t wat bijgekneed heb met mijn vingers .

5

Het is gelukt!!! Bedankt iedereen voor het meedenken.   Had al eerder op de dag een berichtje geplaats,of ik hem nu niet verzonden heb :think: ?