Onderwerp: hallo allemaal
ik ben een 28 jarige mama van bijna een 1 jaar oud zoontje, ik woon aan de belgische kust en ben in het werkleven verpleegkundige op een operatiekwartier, nu ben al een tijdje gebeten door het gewoon bakken van koekjes en cakes, nu begint de rolfondant kriebel toch echt wel heeeeeeel hard te kriebelen nu mijn zoon binnenkort een jaartje oud wordt, en ja als moderne mama in deze moderne tijden wil ik lekker ouderwets mijn zoon's eerste verjaardagstaart zelf creeeren,
vandaag rolfondant gekocht in pakjes van 250 gram 2 maal blauw, 2 maal rood en dan 1 keer groen wit geel oranje en zwart, kleurtjes genoeg om te beginnen knutselen dus ik vroeg me wel af of ik vb met rood en wit roze kan maken of kan je deze niet mengen? je ziet een echt groentje op vlak van decoreren hihi
nu lieve baksters hopelijk kunnen jullie me alvast op de goede weg helpen met enkele basistips of andere tips, ook heb ik een basismodelleersetje gekocht en een rol om de fondant gelijkmatig uit te rollen, hoe dik moet dit zijn om op een taart de doen ? alle tips meer dan welkom