26

Re: BOoooHhhoOoooO....

Oh wat een leuk idee!  :thumb:

27

Wat zijn die leuk zeg!

Life is what you make of it...

28

Heel leuk gedaan!
Zou ook leuk zijn als toefje op een cupcake.

29

Vond ze zo leuk dat ik ze ook heb geprobeerd omdat ik toch wat eiwitten over had en het ook tijden geleden was dat ik schuimpjes had gemaakt. Maar weer zien ze bruin om hun hoofd. Snap het niet want jij praat ook over 80 gr. en daar heb ik de oven ook op gezet. Maar mijn spoken zijn beslist niet wit meer en ik vind ze dan ook mislukt!
Nou weet ik ook weer waarom ik schuimpjes maken niet leuk vind.

Nog tip voor me om ze toch wit te krijgen?

30

Misschien staat je oven toch hoger dan je denkt? Heb je een oventhermometer?
Of mss staat er nog ergens een grill functie bij aan? Of is de temp van de oven niet gelijkmatig? Wat voor oven is het?

@smarianne:
Mss eens proberen om je oven toch nog lager te zetten?Of wat je ook kan doen:de ovendeur een beetje open zetten,dit schijnt ook te helpen.µHopelijk lukt het nog wel eens,niet opgeven!....Ze zijn véél te lekker!!! ;)  :D

Groetjes,Marie.
Making a cake.....It's my personal therapy!!!

32

Ik vind ze echt geweldig, maar inderdaad ik heb 1x eerder schuim gemaakt en toen werden ze ook bruin..
Mijn oven heeft een hetelucht en 3D-hetelucht stand, voor welke van de 2 zou ik dan moeten kiezen?

En als ik cake bak, dan stijgt het vaak niet mooi.. Betekend dit dan dat mijn oven te warm of te koud staat?

33

Kellaigh schreef:

Ik vind ze echt geweldig, maar inderdaad ik heb 1x eerder schuim gemaakt en toen werden ze ook bruin..
Mijn oven heeft een hetelucht en 3D-hetelucht stand, voor welke van de 2 zou ik dan moeten kiezen?

En als ik cake bak, dan stijgt het vaak niet mooi.. Betekend dit dan dat mijn oven te warm of te koud staat?

Als ik wat lees over 3D hetelucht betekent dit dat je op verschillende niveau's verschillende dingen kan maken? Dan zou ik even op de handleiding kijken. Van een moderne oven verwacht ik wel dat de opgegeven temp ook klopt, maar bij twijfel toch een overthermometer gebruiken.

34

verder niets mis met mijn oven hoor is Pelgrim. Hij bakt altijd perfect en had de grill er niet bij aan.
Wat denk je zou ik dan 60 gr. moeten proberen had um nu eerder op 75 dan 80
Maar m'n schuimpjes zijn er mocca kleurig uit gekomen en ook de onderkanten waren bruin  :(

35

Ze zijn errug leuk!!!! Die ga ik onthouden  :Y

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.