Re: Twee witte stapeltaartjes

pooh76 schreef:

Wow! Echt heel mooi!!!!

Zou ik ze ook mogen opslaan als inspiratie?
Nog een vraagje: hoe heb je de bij de bovenste taart de "ruitjes" zo netjes gekregen? Ik heb altijd ruzie met de diamond cutter  :rolleyes:

Tuurlijk mag je ze opslaan!

De diamond cutter, ik denk dat het sowieso veel oefenen is. Je moet redelijk stevig duwen (ligt eraan of je de taart na het bekleden eerst nog in de koelkast zet of niet) Als je dan de impressie hebt en je verplaatst de cutter, zet je een deel van de cutter in een stuk waar je de ruitjes al hebt. Voel even voorzichtig door heen en weer te bewegen of de cutter in de impressie zit en dan zo weer een nieuw gedeelte doen.

Ik hoop dat het duidelijk is, anders laat je het maar weten.

27

Ze zijn echt prachtig!!! De 2e is m'n favoriet  :Y

28

super!!! ik sla ze op als inspiratie :D vooral de 2e...zoiets wilde ik ooit nog eens maken, leuk!!!

groetjes José

29

wit blijft toch wel chic vind ze erg mooi Iris :thumb:
grt Carla

Prachtig!!
Die bovenste is m'n favoriet :thumb:  :thumb:

31

Wat een schatjes zeg!!! :thumb:

32

ooh wow! geweldig!
Ik wil ook nog eens zo graag een taart maken, die lijtk op een bruidstaart :) Komt vast nog wel een keer.
Maar deze zijn echt SUPER!  :thumb:

33

Iris Zijlstra schreef:
pooh76 schreef:

Wow! Echt heel mooi!!!!

Zou ik ze ook mogen opslaan als inspiratie?
Nog een vraagje: hoe heb je de bij de bovenste taart de "ruitjes" zo netjes gekregen? Ik heb altijd ruzie met de diamond cutter  :rolleyes:

Tuurlijk mag je ze opslaan!

De diamond cutter, ik denk dat het sowieso veel oefenen is. Je moet redelijk stevig duwen (ligt eraan of je de taart na het bekleden eerst nog in de koelkast zet of niet) Als je dan de impressie hebt en je verplaatst de cutter, zet je een deel van de cutter in een stuk waar je de ruitjes al hebt. Voel even voorzichtig door heen en weer te bewegen of de cutter in de impressie zit en dan zo weer een nieuw gedeelte doen.

Ik hoop dat het duidelijk is, anders laat je het maar weten.

Thanx! En natuurlijk ook voor je uitleg! Haha, dus gewoon nog veel meer taarten maken...da's geen straf  :D  Ik ga je uitleg van de week proberen. Normaal gesproken zet ik na het bekleden met marsepein de taart niet weer in de koelkast. Als ik jouw verhaal zo lees hoef dat dus ook niet, het maakt het met de diamond cutter misschien zelfs wel makkelijker. Ik denk dat ik gewoon te lief ben geweest voor m'n taart ;-)  :+

34

Heeeeeeel mooi!

35

prachtiigggg. vooral de 1eee

36

Tips wil ze, nou volgens mij kan je die tips zelf geven. Ze zijn prachtig elegant!
Mijn tip...lekker zo door blijven gaan  :thumb:

37

prachtig :thumb:

38

Prachtig, heel sjiek!!

Grtx
Natasja

It's all about cake. -  www.cakebitch.nl

39