Re: Joepie, alweer een PME opdracht klaar!!
wow!!
Ik wil ook!!
Wanneer start de volgende PME?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Joepie, alweer een PME opdracht klaar!!
wow!!
Ik wil ook!!
Wanneer start de volgende PME?
GAAF zeg heb hem ff opgeslagen voor als ik een keer een baby taart heb helemaal leuk !!!!
wauw, deze is heel erg gaaf prachtig gemaakt
geweldig ik denk dat ik me ook eens ga inschrijven voordie workshops!!!!!!!!!
Petje af....
Hihi... Ik heb net even op je website gekeken enne... Volgens mij had het weinig uitgemaakt bij wie je de cursus gedaan zou hebben: jij was stiekem van te voren óók al heeeeeeeel goed! Tja. Talent daar wordt je mee geboren, dat valt niet aan te leren
Hebben alle deelnemers trouwens hetzelfde project gemaakt? Dus allemaal een kinderwagen/wiegje? Of heeft iedereen zijn eigen onderwerp/thema uitgekozen en was het verder gewoon de bedoeling dat in elk project alle verschillende technieken tevoorschijn kwamen? Ben ik wel nieuwsgierig naar...
Want als iedereen sowieso zijn eigen project moest bedenken ben jij zelf al briljant... Dan hoeft dat niet persé van de 'juf' te komen
Prachtig!!!
Ik zie wel dat er grote verschillen zijn tussen de (in principe dezelfde) cursussen PME....
...en ik ook.
Hier snap ik dus echt niets van.
Hihi... Ik heb net even op je website gekeken enne... Volgens mij had het weinig uitgemaakt bij wie je de cursus gedaan zou hebben: jij was stiekem van te voren óók al heeeeeeeel goed! Tja. Talent daar wordt je mee geboren, dat valt niet aan te leren
Hebben alle deelnemers trouwens hetzelfde project gemaakt? Dus allemaal een kinderwagen/wiegje? Of heeft iedereen zijn eigen onderwerp/thema uitgekozen en was het verder gewoon de bedoeling dat in elk project alle verschillende technieken tevoorschijn kwamen? Ben ik wel nieuwsgierig naar...
Want als iedereen sowieso zijn eigen project moest bedenken ben jij zelf al briljant... Dan hoeft dat niet persé van de 'juf' te komen
Phoeh hé.... Krijg het helemaal warm van de complimenten....
Maar eerlijk is eerlijk, dit is echt niet miijn ontwerp maar die van Natacha (de docente).
Iedereen heeft dezelfde kinderwagen gemaakt, maar wel met zijn/haar eigen invulling. Zo zijn bijvoorbeeld mijn geboetseerde poppetjes volledig anders dan die van de rest.
De PME cursus bestaat uit verschillende technieken, die zijn overal hetzelfde. Het is aan de docent hoe de technieken gebruikt worden in een werkstuk. Dus hoe creativer de docent des te uitdagender de workshop is/zal zijn.
...en dan zit er toch duidelijk een heel groot verschil in.
Geweldige docente dus en een zeer goede leerlinge!!!
Schitterend, dat wil ik ook wel leren!
Super gaaf!!!!!
Wauw!! Hij is prachtig!!!
Je konijntje blijft toch wel mijn favoriet hoor
Het was echt een super opdracht, tot vanavond.
Groetjes Alex
Wauw, dat is echt reclame voor Taart en Decoratie! Dit is tenminste leuk! Ik heb ook PME gedaan, maar dit is 100x leuker!
Mijn complimenten! Echt heel leuk!
Groetjes Jessica
Amai, dit is echt een supermooie creatie !
Echt super geweldig mooi!!!!!!
Wauw, dat is echt reclame voor Taart en Decoratie! Dit is tenminste leuk! Ik heb ook PME gedaan, maar dit is 100x leuker!
Mijn complimenten! Echt heel leuk!Groetjes Jessica
Helemaal mee eens.
waar kan ik deze cursus volgen ik wil ook!!
gr anita
WAUWWWW!!
ZONDE om aan te snijden!!
Bij mijn weten moeten alle 'examen' taarten bij de PME een aantal specifieke technieken getoond worden. Hoe je dat verder invult is geheel aan je eigen fantasie.
Nou, ik denk dat de opdracht ook een heleboel uit kunt maken.
Wij kregen bv. een stapeltaart van minimaal 3 lagen met zoveel technieken.
Ik denk dat ze hier de opdracht kregen een kinderwagen met zoveel technieken.
..en dan borduur je pas voort met je eigen fantasie aan het gegeven onderwerp/ opdracht.
Wauw!!! Hoe zijn de wielen tot stand gekomen???
Wow wat issie mooi!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Joepie, alweer een PME opdracht klaar!!