1

Onderwerp: [FEEDBACK] Halloween taartje

Mijn eerste 3D, bij cake gehouden voor dit uit te testen, de pompoen is chocoladecake, de hoed vanille, afgestreken met chocoladeboterroom.

Met fondant werken heb ik nog niet zoveel ervaring, dus nog wat beginnersfouten in de afwerking.

Ik heb het gevoel dat er 'iets ontbreekt'  aan het geheel, zou eens van jullie willen weten wat je anders zou doen.

Groetjes

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EMGVZ3HW-D.jpg

2

Re: [FEEDBACK] Halloween taartje

Ik vind hem heel goed  gelukt!

3

Re: [FEEDBACK] Halloween taartje

ik vind hem heel leuk. heb niet het idee dat er iets bij zou moeten, vind hem zo al super

groetjes karin

4

Re: [FEEDBACK] Halloween taartje

Ik zat ook al te kijken: mist er dan iets? Misschien nog een strengel groen van de 'tak' er achterlangs laten lopen? Voor de kleur? Ik weet het niet hoor Ik vind ém nu ook al prachtig! :thumb:

Groetjes van Marjon

5

Re: [FEEDBACK] Halloween taartje

Ik vind em geweldig! En als er dan nog iets ontbreekt, kan ik alleen denken aan de groene lange steel/tak.

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

6

Re: [FEEDBACK] Halloween taartje

Hij is erg leuk maar ik mis wat kleur bijv wat gras waar hij in ligt of inderdaad een tak of herfstblaadjes met eikeltjes.
Maar het idee is goed hoor :Y  :lol:  :thumb:

groetjes elfje elly

7

Re: [FEEDBACK] Halloween taartje

Ik vind hem heel erg leuk! Je vraagt feedback: ik had persoonlijk misschien ipv roosjes kleine pompoentjes en blaadjes, eikeltjes, paddestoeletjes en zo als decoratie gebruikt voor ernaast...maar ik vind hem echt heel erg leuk!! :thumb:

8

Re: [FEEDBACK] Halloween taartje

erg leuk!!

9

Re: [FEEDBACK] Halloween taartje

Bedankt voor de reacties.

Denk inderdaad dat het probleem een beetje zit bij de roosjes. Eikels en paddestoelen onthouden voor de volgende keer.

Van kleur wilde ik 'm vrij donker houden op de kleur van de pompoen na, kwestie van het "enge" gehalte wat hoger te houden.

Re: [FEEDBACK] Halloween taartje

Fantastisch!!!!

11

Re: [FEEDBACK] Halloween taartje

deze is leuk zeg! mijn dochter (net 3) zegt dat ik hem niet leuk vind omdat hij boos is hahaha

Groetjes Marleen