1

Onderwerp: Waar kan ik een Anneliesje kopen?

Wie o wie weet waar ik het malletje "Anneliesje" kan kopen? Heb al op Annelies der site gekeken, maar kon er niks over vinden.
Ik heb al een berichtje bij Annelies achter gelaten..............maare ik ben een beetje ongeduldig  :lol:

Groetjes San

2

Re: Waar kan ik een Anneliesje kopen?

Ben eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig wat een Anneliesje is?

Ah ik zit te balen had een webshop waar je ze kon bestellen kan heel die link nergens meer vinden  :grr:

4

djehr schreef:

Ben eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig wat een Anneliesje is?

Volgens mij is de naam, door het forum zelf verzonnen, als zijnde een werkwoord hihihihi. En volgens mij heet het malletje ook echt "Anneliesje"

Het malletje kun je gebruiken om je geboetseerde hoofdjes in te leggen. Door de ronding van de mal blijft het achterhoofdje mooi rond, en kun je makkelijker het gezichtje bewerken.

Groetjes San

5

fairydust schreef:

Ah ik zit te balen had een webshop waar je ze kon bestellen kan heel die link nergens meer vinden  :grr:

Ik voel me zo een muts dat ik hem toen niet heb gekocht.... :grr:

Groetjes San

6

Hoi Sanne!
Op mijn nieuwe site (die hoop ik over 2-3 weken klaar is!) komen ze in de webshop.
Tot die tijd kun je ze gewoon bestellen via mijn e-mail.

(Ook worden ze verkocht in een paar winkels, o.a. Alles voor je taart in Dordrecht (van Sonja en Addie), Taartendecoratie Geldermalsen en bij Love-to-Bake (van Marie-José) in Brunssum.

Dus mail me maar gerust hoor Sanne!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

7

Ik heb je gemaild Annelies  :D

Ik heb me rot gegoogeld, maar ben blij dat ik hem nu kan bestellen haha! dankjewel!!

Groetjes San

8 Laatst bewerkt door Sannn (26-10-2011 20:24)

:d

Groetjes San

9

Annelies schreef:

Hoi Sanne!
Op mijn nieuwe site (die hoop ik over 2-3 weken klaar is!) komen ze in de webshop.

(Ook worden ze verkocht in een paar winkels, o.a. Alles voor je taart in Dordrecht (van Sonja en Addie), Taartendecoratie Geldermalsen en bij Love-to-Bake (van Marie-José) in Brunssum.

Foei Annelies!!! Onze naam niet goed!!!, maar dat komt natuurlijk omdat je altijd door de achterdeur naar binnen komt  :lol:
Wij heten dus Spullen voor je Taart!!!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

10

Boska schreef:
Annelies schreef:

Hoi Sanne!

Foei Annelies!!! Onze naam niet goed!!!, maar dat komt natuurlijk omdat je altijd door de achterdeur naar binnen komt  :lol:

Addy ik had al gekeken op jullie site, maar kan de mal niet vinden. Op de andere sites trouwens ook niet.  :(

Groetjes San

11

Boska schreef:
Annelies schreef:

Hoi Sanne!

(Ook worden ze verkocht in een paar winkels, o.a. Alles voor je taart in Dordrecht (van Sonja en Addie)

:o  :o  :D 
Dat komt omdat jullie ALLES hebben.......(Alle) Spullen voor je taart! :lol:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."