1

Onderwerp: race tegen de klok...

om deze taart af te krijgen...
ik zou zaterdag even op en neer gaan naar de andere kant van nederland om vervolgens de hele middag de tijd te hebben voor een 2 hoog taart. maar na 3 uur file omdat het zaterdag een zooitje was op de weg hebben we 3,5uur gedaan over een rit van 1.15 uur. dus geen tijd meer om te taarten. 's avonds een bruiloft feest. uurtje later heen... maar nog te weinig tijd over om te taarten. overleg gehad. mocht het de volgende ochtend. dus 2 uur thuis. vroeg de wekker... oeps verslapen. dus nog maar 2 uur om 2 taarten te decoreren... dan krijg je een afgeraffelde en niet zo nette taart. gelukkig vinden de ontvangers dat vaak niet...
die waren er mega blij mee. maar voor mezelf voelt het niet goed.
hier het resultaat....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XGYRBR78.jpg

groetjes christa

Re: race tegen de klok...

Als je er echt naar gaat kijken zie je her en der wel een slordigheids foutje! van fouten kun je leren en voortaan ruim plannen en niet meer heel nederland door reizen gewoon achter je ouwe trouwe compie blijven zitten! maar mooie taart! groetjes nienke

'' Make cakes, no war'' ♥

3

Oef, dat was echt een race tegen de klok zo te lezen. Maar ik vind je stapel toch leuk geworden, mooi dat wit/paars/zilver! :Y
Zou alleen zelf een andere rand onderaan de de bovenste taart hebben gemaakt (ipv de grote sterren). Misschien een zilveren band met paarse parels langs de taart oid?? Nu oogt het wat rommelig. Maar dat was vast ook tijdgebrek...

Miranda, die is gewoonweg heel slordig. ik heb een grote uitsteker gebruikt. al was dit noodzaak, helaas... de fondant was gescheurd erachter. al had ik wel zoiets in gedachten. maar dan veel kleiner. netter.
leuk dat je meedenkt! kan altijd leren van andere taartemakers!
ik vond de kleurcombi ook leuk uitpakken. die had het grietje zelf verzonnen. leuk vind ik dat altijd. al is ze pas 3 jaar geworden. ze wilde paars en zilver!

taartenbakster... klopt, er zitten slordigheidfoutjes in. maar het was een hele goede reden om af te reizen hoor... ik was weer tante geworden en wilde me kleine nichtje bewonderen. maar volgende keer gewoon geen file! dan was het goed gekomen.
hihi.

groetjes

Oh ik dacht dat je nederland af was gereist om wat ingredienten te kopen dit begrijp ik helemaal en uiteindelijk wel een leuk resultaat!

'' Make cakes, no war'' ♥