1

Onderwerp: Forumfoto bruidstaart gezocht

Hoi,

Voor mijn zusje, die binnenkort gaat trouwen, mag ik de bruidstaart maken. Ze heeft echt geen idee, dus ik wil haar foto's laten zien van deze site, zodat ze ideeen op kan doen.

Nu heb ik een aantal jaar geleden een foto hier op het forum voorbij zien komen van iemand die verschillende losse taarten had gemaakt met elk een ander thema. Ik kan me herinneren dat deze op een lange tafel stonden uitgestald in de tuin. Ik zou graag die foto als idee aan haar willen laten zien. Herkent iemand zijn taart of weet je toevallig waar en over wie ik het heb, laat het me weten.

Groetjes, Guusje

2

Re: Forumfoto bruidstaart gezocht

Weet je iets meer details? Kleuren of iets wat er op stond?

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

3

Het was volgens mij een lange wit beklede tafel, waar de taarten op stonden uitgestald. De taarten waren allemaal verschillend, dus de ene veel kleur en de volgende weer wat klassieker. Ik meen me te herinneren, dat degene die de foto heeft gepost ook erbij had geschreven dat het bruidspaar niet kon kiezen en daarom hadden besloten om allemaal verschillende taarten te laten maken.

Bedankt dat je mee wil denken!

4 Laatst bewerkt door MirandaB (27-10-2011 16:49)

Ik heb aan het begin van de zomer een bruidstaart gemaakt voor 200 personen. Er was 1 stapel van 3 hoog (bruin met goud) en 8 losse taarten. De losse taarten waren per 2 verschillend van kleur en deco (roze, zalmkleur, rood en blauw). Ze stonden op een lange tafel in het restaurant waar de bruiloft werd gevierd.
Maar kan me bijna niet voorstellen dat je naar mijn taarten op zoek zou zijn... :o