Onderwerp: Oud en Nieuw!!!! (10 stuks)
Hallo allemaal.
Hier weer een keertje een post van mij.
Aangezien ik er, vanwege een verhuizing, bijna een jaar tussenuit ben geweest en van vorig jaar nog niet alles had gepost is het nu dus een mega lijst geworden.
Foto's van mijn nieuwe taarthok staan in de babbel
Piet Piraat taart
Assepoester taart
Disney prinsessen taart
Bonte taart voor mijn zusje

Geboortetaart
Dummie voor de peuterspeelzaal (Pinkeltje)
Bruidstaart voor mijn Broertje. Helaas hele slechte foto's maar deze fotograaf wilde ze helaas niet, tegen betaling, digitaal aan mij doorsturen. Sommige doen zo moeilijk
En mijn scanner is niet al te best meer. Maar om jullie een idee te geven toch maar geplaatst. Het was mijn eerste bruidstaart dus ik ben SUPER trots

En dan hier al wat taarten die ik pas heb gemaakt. Het gaat voor mij nu weer rustig aan beginnen en ik hoop vanaf jannuari weer volledig aan de bak te gaan.
Cars taart
Nijntje
Bruidstaart voor mijn neefje. Deze taart is gemaakt en de verschikkelijk hoge luchtvochtigheid begin september. Werkelijk alles wat mis kon gaan is mis gegaan maar ik ben uiteindelijk tevreden met het resultaat. Hij is helemaal zoals het bruidspaar wenste dus een geslaagde missie.
Nou, bedankt voor het kijken en in de taarten parade zal ik ook nog wat taarten plaatsen.
Doei doei-x-