Onderwerp: Mijn eigen verjaardagstaart, een uitprobeersel, en die voor Natacha.
Ik was zelf 16 oktober jarig. Ik was wat aan het uitproberen geweest met de Celcakes plaat,voor de Burberry taart http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=169820 en had versieringen over. Aangezien ik toch nog wat bij de koffie moest hebben, heb ik dit maar in elkaar geflanst, ben er niet echt tevreden over, maar goed, wel weer wat wijzer (daar ben ik ook een jaartje ouder voor geworden
). Gevuld met restjes die nog in de vriezer zaten, was wel heel lekker, o.a. framboos met frambozen, chipolatta, pinacolada en passie, uiteraard niet allemaal in een taart.

Foto's maken is dus niet mijn sterkste kant, moet ik ook nog eens goed voor gaan zitten, weet alleen niet in welk leven.
En de verjaardagstaart voor Natacha, zij was begin oktober jarig.
Natacha haar favoriete kleuren zijn zwart, goud en maroon.
De kussens maar eens gemaakt, die had ik zelf nog steeds niet gedaan, met veel goud gedecoreerd en met een heel klein beetje maroon in de bovenste taart verwerkt.
Zelf vond ik het kikken dat ik de decoraties zonder vlekken op het zwart had gekregen.

www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Die Celcakes dingetjes heb ik zooooooo vaak geprobeerd, krijg het niet voor elkaar alleen dat vind ik dus al knap !

Ik hoop dat je hier uit kan komen.