1

Onderwerp: Suggesties nodig, aub :)

Ik ben druk bezig met een bestelling voor Halloween cupcakes en dit is wat ik tot nu toe heb....

http://i53.photobucket.com/albums/g65/devilzlittlesister/IMG_2700.jpg

http://i53.photobucket.com/albums/g65/devilzlittlesister/IMG_2697.jpg

Het zijn chocolade cupcakes met vanille botercreme en witte chocolade vingerbotjes met aardbeien fruitpasta.

Is het wat ???? Zouden jullie iets anders doen ??? Ik vind het allemaal zo spannend omdat het mijn eerste bestelling is en ik wil de persoon niet teleurstellen.

2

Re: Suggesties nodig, aub :)

ik zou de botjes een beetje dusten zodat het wat echter lijkt.

Voor de rest vind ik ze heel leuk!

3

Ik heb alleen zilver dust.........zal dat wat worden ?? En kun je chocola dusten ???

4

Ik heb nog even cupcake toppers uitgeprint (leuk, de cartridge is leeg !!!) en ik vond dat wel dat extra's geven...

http://i53.photobucket.com/albums/g65/devilzlittlesister/IMG_2705.jpg

:)

5

hmmm met zilver dust word het een beetje raar denk ik haha, zou je iets van geel/lichtbruin moeten hebben.

Maar zo zijn ze toch ook erg leuk?

6

ik vind ze echt leuk, weet je, ik herken die zenuwen wel. Maar mensen zijn over het algemeen toch snel tevreden en vinden het hartstikke knap wat je maakt. Wij zijn veel kritischer, ook omdat we weten dat er zoooo ontzettend veel mogelijkheden zijn.....

Maar als ik dan toch kritisch moet zijn.... hihihi Nee ik vind ze echt heel leuk.
Goed bedacht ook met die vinger, ziet er gelikt uit.
Ik vind de spook topper wat minder spannend icm de vinger. Misschien is een grafsteen nog leuk? Ook lekker eng.

7

Waar ik een beetje bang voor was was dat de vinger er een beetje uitzag als een ander lichaamsdeel.......if you know what I mean ! LOL Dus ik ga nu de cupcakes maken met de botercreme & aardbei pasta, de toppers en dan doe ik de vingers ernaast :) Dus toch nog lekker griezelig. Ik zal morgen nog even foto's plaatsen en dan kan ik daarna gelijk beginnen aan de traktatie voor mijn buurmeisje :)

8

ik moest gelijk denken aan het ander lichaamsdeel als ik de foto zag zonder de tekst te lezen...

maar misschien ligt het dan toch aan mijn zieke geest, want ik ben blijkbaar de enige :grr:

moest er een nagel aan die vinger zitten (ja, ik weet het, die zit niet op het bot, maar toch...) zou ik het al meer als vinger zien denk ik...

hahaha ik d8 ook ff die hoort eigenlijk in de 18+
maar toen ik ff rustig keek zag ik het wel (zal ook wel aan mij liggen)
Je moet niet zo onzeker zijn het zal vast wel allemaal goed komen
Het ziet er allemaal keurig uit
succes ermee

10

praLIEN schreef:

ik moest gelijk denken aan het ander lichaamsdeel als ik de foto zag zonder de tekst te lezen...

maar misschien ligt het dan toch aan mijn zieke geest, want ik ben blijkbaar de enige :grr:

moest er een nagel aan die vinger zitten (ja, ik weet het, die zit niet op het bot, maar toch...) zou ik het al meer als vinger zien denk ik...

Ik moet je ook eerlijk bekennen dat ik dacht: wat heeft die nou op haar cakeje gezet? Haha.
Maar zie nu wel duidelijk dat het vingers zijn hoor :D

11

Uh.....de vinger ziet er niet echt uit als een vinger........ik mis de nagel, waardoor het iets minder 'jeweetwel -18+'lijkt........en een beetje dust om het idd echter te laten lijken.

Succes met deze opdracht! Niet de makkelijkste als het je 1e is.

12

Ik dacht eerlijk gezegd dat het piemeltjes waren! Sorry!

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"