1 Laatst bewerkt door leon10-e (19-08-2011 10:03)

Onderwerp: jem clutch bag -> HELP!!!

Weet iemand of er ergens een filmpje is hoe je deze #@%$! bag in elkaar moet zetten??? Snap er niets van. Je moet hem plooien, oké, maar hoe???? Snap niet hoe ik die uitgestoken zijkant in dat kleine vormpje moet krijgen. Wie o wie heeft voor mij een duidelijke uitleg (eventueel foto's of filmpje)???? HELP!!!

www.CakeisforLife.nl
voor elke gelegenheid een taart

2

Re: jem clutch bag -> HELP!!!

Kan niemand mij helpen??? Weet niemand hoe hij werkt???

www.CakeisforLife.nl

uitgestoken zijkant in dat vormpje? Die lap moet erover heen, dat is om de vorm aan te geven hoe groot de tas moet worden. Als je het erin propt, krijg je nooit een mooie buitenkant :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

tipsytaartje schreef:

uitgestoken zijkant in dat vormpje? Die lap moet erover heen, dat is om de vorm aan te geven hoe groot de tas moet worden. Als je het erin propt, krijg je nooit een mooie buitenkant :)

???? Snap je niet ????? Je moet het uitgestoken lapje toch drogen in dat witte voorgevormde "ding"??? Of heb ik het nu helemaal verkeerd begrepen?

www.CakeisforLife.nl

nee het moet erOP drogen, dus je drapeert dat lapje door te plooien en dan om dat bolle dingetje vouwen. tsja lastig uitleggen ... :S

groetjes Tirza     

6

OOOHHHHH op....... tja, da's al wat anders dan erin zoals ik probeerde.... ga het dan nog eens proberen, want erin kreeg ik met geen mogelijkheid voor elkaar....

Hou me trouwens nog steeds aanbevolen voor een stap voor stap foto uitleg, mocht je je er nog eens binnenkort mee bezig houden  O-)

www.CakeisforLife.nl

ja die had ik al door :) Mocht ik me vervelen, dan zla ik aan je denken :)

groetjes Tirza