1

Onderwerp: Ariel mislukt...

Vaak gaat het boetseren goed, maar Ariel wilde niet lukken.
Ik was te ongeduldig en heb haar te snel rechtop gezet en is ze ondanks de  spaghetti een beetje ingezakt. En ze kijkt een beetje raar... zijn de ogen te groot? Helaas had ik geen tijd meer om haar opnieuw te maken.

Gelukkig ben ik wel tevreden over de rest van de taart.
https://lh6.googleusercontent.com/-y1VS-8Rro88/TpXm_f-DAbI/AAAAAAAACww/0WyWsxKNaJo/s512/Ariel%252520Isabel.jpg

Iemand nog tips?
Bedankt voor het kijken.

Groetjes, Anouk

2

Re: Ariel mislukt...

Ik vind het een schatje! Mooie taart hoor  :thumb:

3

Leuke taart en wat Ariel betreft: Knap gedaan! Ik zou het je niet na kunnen doen

4

ze kijkt een beetje boos maar ik vind je taart en afwerking echt prachtig  :thumb:

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

5

Ik vind haar leuk!! Misschien als je de mond rode lipjes had gegeven, dat ze was vriendelijker had geleken... Maar jeetje ik doe het je niet na hoor! Vind het een hele leuke taart

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

6

Mooi gemaakte taart en misschien een mooi nekje voor ariel? :/

7

Ach Ariel heeft ook wel eens haar dag niet... niets aan te doen, ze zit lekker te chillen. Verder een onwijs toffe taart

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

Ik vind hem mooi :)

9

Jullie zijn lief! Bedankt voor de reacties en tips!

@Mirzan: ja dat is het, een beetje boos
@Twirler: Die had ik eerst, maar dat stak heel erg af en gaf haar een freaky look. Misschien had ik de kleur rood wat af moeten zwakken...
@Tebje: die nekjes sla ik nog wel eens over  :/ . Ik moet nog leren hoe je dat doet als je ook de armen uit 1 stuk met het lijfje maakt.

Groetjes, Anouk

10

..wel mooie kleurijke taart .. :Y

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D