Onderwerp: Creaties van deze maand
Niet bijzonder, maar wel erg lekker:
Madeleines
Helloween cookies
En nog bloempotjes voor mijn oma's 82e verjaardag

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Creaties van deze maand
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Niet bijzonder, maar wel erg lekker:
Madeleines
Helloween cookies
En nog bloempotjes voor mijn oma's 82e verjaardag

Wat een leuke en lekkere dingetjes allemaal. En inderdaad...je bloempotjes zijn errug leuk 
Die bloempotjes zijn erg leuk gemaakt 
leuk die bloempotjes, hoe heb je die potjes gemaakt?
Erg leuke bloempotjes, Mag ik deze opslaan, om ook eens te maken?
ook weer mooi, maaaar
je bloempotjes zijn echt te gek mooi

Knappe creaties!
leuk!
Dat ziet er allemaal lekker uit 
Erg leuke bloempotjes, Mag ik deze opslaan, om ook eens te maken?
Uiteraard mag dat. Al mijn taarten en cupcakes mogen worden nagemaakt. Als ik dat niet wilde zou ik ze niet op het forum zetten
Wat een leuke creaties!
Leuk!!!
Vooral de bloempotjes en Halloween koekjes.
Mag ik vragen welke uitsteker je gebruikt hebt voor de pompoen en vleermuis?
Het zijn de koekjes uitstekers halloween van de xenos.
patty teeuw schreef:Erg leuke bloempotjes, Mag ik deze opslaan, om ook eens te maken?
Uiteraard mag dat. Al mijn taarten en cupcakes mogen worden nagemaakt. Als ik dat niet wilde zou ik ze niet op het forum zetten
Dank je wel!
Prachtig, wat een leuke koekje en je oma zal wel blij geweest zijn maar haar bloempotjes 
Mag ik vragen hoe je de bloempotjes hebt gemaakt? En zou je het me dan ook willen uitleggen hihihihihi
Ik heb eerst cake gebakken in de losse cupcake vormpjes van de ikea. Die is ongeveer 2 cupcakes groot. De cake afgesmeerd met botercreme. Daarna reepjes fondant met houtnerf als plankjes tegen de zijkant geplakt. En een randje eromheen zilver geverfd al metalen strook. De bovenkant opgevuld met blaadjes en bloemen.
Ze zijn erg leuk
Vooral die bloempotjes, die vind ik erg mooi
Dank voor je uitleg, vind ze echt superleuk, en lijkt me ook leuk om ze een keertje te proberen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Creaties van deze maand