Onderwerp: Happy Holidays taart (Kerst),ik weet ben vroeg!!!
Moest een dummy maken voor mijn Kerst workshop, en dit is het resultaat!
Wat vinden jullie er van graag feedback!

www.facebook.com/DolcissimiTaarten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Happy Holidays taart (Kerst),ik weet ben vroeg!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Moest een dummy maken voor mijn Kerst workshop, en dit is het resultaat!
Wat vinden jullie er van graag feedback!

Aaaahwww cute.....Ik vind dat hertje en die twee kerstbomen er achter heel erg leuk
egels....die slapen dan hoor
misschien sneeuwpop-egels?
Heel erg leuk!
![]()
snap hem niet! 
egels hebben dan toch hun winterslaap
vind je taart er leuk uitzien
Ziet er leuk uit
Hoe worden die boompjes gemaakt zie ze wel eens vaker voorbij komen is daar een mal voor?
Ziet er leuk uit
![]()
Hoe worden die boompjes gemaakt zie ze wel eens vaker voorbij komen is daar een mal voor?
Hoi,
je maakt van groen fondant een grote kegel en dan met een nagelschaar er zig zag in knippen (zonder dat er fondant uit knipt) 
Carien schreef:
![]()
snap hem niet!
Zoals Marga als zei, egels slapen met kerst; vind ik een beetje raar dus, egels op een kersttaart. Je vroeg feedback, dus daarom zei ik het.
Verder een hartstikke leuke taart 
r.ballirano schreef:Carien schreef:
![]()
snap hem niet!
Zoals Marga als zei, egels slapen met kerst; vind ik een beetje raar dus, egels op een kersttaart. Je vroeg feedback, dus daarom zei ik het.
Verder een hartstikke leuke taart
Ooh op die manier,
Maar ja een hert met een Kerst muts is toch ook raar!!!
Gaat om de fantasie toch?
Ik vind deze taart erg mooi. Leuk om tijdens de kerst op tafels als demo te zetten! 
Ik vind hem mooi, maar eerlijk gezegd niet origineel. Het zijn allemaal leuke dingen (alhoewel de egels er inderdaad niet horen, maar die fout maakte ik zelf ooit ook) maar ik mis iets... van jou zelf denk ik....
Misschien kun je er nog iets aan toevoegen dat je zelf hebt bedacht? Dat maakt hem superorigineel.
Kijk, dit is mijn allereerste workhop (lijkt erop of niet?)
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=74001
Sorry.. kan de link niet goed neerzetten.
Dus ook met egels
en pinquins met schaatsen aan. Dat tafereeltje met die pinguins had ik zelf bedacht, de rest was gewoon megagejat (maar blijft leuk....)
Dit was overigens een workshop die we onze gasten op het bungalowpark aanboden om voor mij uit te proberen twee jaar geleden.
Ik vind de kerstbomen erg mooi (ook leuk dat ze zo naar elkaar toe gebogen staan). Ook het blauw van de taart met de witte sneeuwlaag erop en ijsbloemen rondom, vind ik mooi.
Het rode lapje met "Happy Holidays" vind ik wat uit de toon vallen bij het geheel. Dan zou ik er een meer speelse banner van maken, zoals dit (niet qua kleuren): 
Want ik herken het idee van het bevroren vijvertje van andere taarten, maar op deze manier werkt dat niet.
En ik snap de typische herfstelementen (paddestoelen, hertje, egeltjes) ook niet zo. Gevoelsmatig zou een muisje, roodborstje of rendier dan beter passen (naast de meer voor de hand liggende pinguïn, (ijs)beer en sneeuwpop). Het kan natuurlijk wel, maar ik vind ze op deze manier niet 'winters' genoeg.
Of ga net die grens ver genoeg over dat het duidelijk een echt fantasie-tafereel is; met bijvoorbeeld een giraffe, olifant, schildpad... Daarbij zou je er net die originele draai aan kunnen geven waardoor jouw taart echt jouw stempel krijgt.
Succes! 
leuk!
hoe heb je dat ' sneeuw-effect' erop gekregen, dat poederachtige?
wat is dat...ziet er leuk uit.
leuk!
hoe heb je dat ' sneeuw-effect' erop gekregen, dat poederachtige?
wat is dat...ziet er leuk uit.
Gewoon een beetje poeder suiker boven gezeefd.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Happy Holidays taart (Kerst),ik weet ben vroeg!!!