1

Onderwerp: beige kleuren

Binnenkort staan een aantal cupcakes op het programma voor de 65e verjaardag van mijn mama's vriend. De kleuren die bij de decoratie zullen gebruikt worden zijn oranje, beige en taupe. Ik had gedacht om oranje cupcakepapiertjes te voorzien, daarop een laagje beige fondant, een witte "65" met een oranje accentje en dan rond de kokerverpakking een lintje in taupe. Maar nu vroeg ik me dus af hoe ik de suikerpasta beige kan kleuren? Als je gewoon een klein beetje bruin neemt, krijg je eerder gewoon lichtbruin, niet? Heeft iemand deze kleur al gemaakt, en zo ja, hoe? Alvast bedankt voor jullie tips!

2

Re: beige kleuren

Ik heb wel eens witte fondant gemengd met dat teddybeer bruine fondant, kreeg toen een hele mooie kleur beige, maar volgens mij kan je ook ivory kleurstof gebruiken.

3

Aha, ik heb ivory en bruin in mijn kleurtjes-assortiment. Misschien een beetje van beide?

Nog iemand ervaringen?

4

Inderdaad een beeeeetje bruin. Ivoor kan ook, maar dan zeer zeker niet teveel, want dan wordt het al gauw te oranje-achtig. Maar voor echt beige zou ik toch de bruin adviseren. Probeer het anders eerst uit op een klein stukje. Dan kan je zien of het de kleur is die je in je hoofd had.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"