Re: Ik dacht, dat dit niet mogelijk was: Assassins Creed
Mooi gemaakt, hier hebben wij ook een fan van het spel.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik dacht, dat dit niet mogelijk was: Assassins Creed
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooi gemaakt, hier hebben wij ook een fan van het spel.
Mooi! En dan niet alleen de buitenkant...
erg mooi!
Jeetje wat knap!! Ik zou er echt niks mee kunnen volgens mij 
En hij ziet er heerlijk uit!
Gaaf, ezio!
Wauw, dat puzzelplaatje is mooi gelukt, hoe lang heb je er wel niet over gedaan? En zo'n lekkere vulling zien op de vroege ochtend was niet slim, nu heb ik zin in zoet
.
Wow, wat veel reacties; leuk
!!!
Ik zal wat vraagjes beantwoorden:
Waar heb je het puzzelplaatje vandaan, zou ik dat misschien ook mogen hebben?
Het plaatje heb ik van internet gehaald. Gewoon via Google afbeeldingen zoeken naar Assassins Creed, that's all.
hoe heb je die schaduw gemaakt in het gezicht?
hoe maak je die bramenroom?
Dat heb ik gedust met shadow grey van Rainbow Dust.
De bramenroom heb ik gemaakt van aangevette slagroom (zie recept hier op de site) met Patidess Bramen. Die Patidess-smaak is echt heel erg lekker, tenminste niet zo zoet.
btw: ben jij de zelfde Errieberrie als van DGK .. of zit ik helemaal mis?
DGK?? Geen idee wat dat is. Dus nee, dat ben ik niet.
hoe maak je de stukjes zo mooi? met een mesje of een schaartje?
Daar gebruik ik een mesje van mijn messenblok voor. Zware kwaliteit en heel scherp, ligt stevig in de hand en werkt voor mij super en vele malen beter dan bijv. een knife tool of cutting wheel.
hoe lang heb je er wel niet over gedaan?
Lang
! Maar dat komt meer door mijn mierenn**kerij, hoor. Op zich werkte het wel goed door. Ik had eigenlijk heel veel gevloek en gemopper verwacht, maar het ging juist hartstikke goed.
Op de foto's zie je het trouwens niet goed (of eigenlijk helemaal niet
), maar ik had het plaatje ook met plooien en stiksels etc. bewerkt en het gezicht heeft ook nog een neus en een mond. Helaas komt dat op de foto's niet over.
Allemaal heel erg bedankt voor jullie leuke reacties!!! Zoveel had ik niet verwacht.
wauw mooi gemaakt hoor mijn man is er ook gek op maar ik denk dat ik er maar niet aan begin 
wat heb je dat prachtig gepuzzeld zeg! Top!!!! En zo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke vulling! 
heel erg mooi!! en die vulling ziet er fantastisch lekker uit!!
Wow, wat super gepuzzeld zeg.
Ik durf het nog niet aan om te puzzelen.
Knap hoor.
echt supermooi zeg, wat ontzettend knap gepuzzeld en die binnenkant, zaaaalig !!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik dacht, dat dit niet mogelijk was: Assassins Creed