1

Onderwerp: wat ben ik toch flink,caramelshortcake,s gemaakt en zelf NIET geproefd

ja ik moet dit toch ff vermelden,ik heb gisteren caramelshortcupecake,s gemaakt en aan manlief laten proeven (die zei mmmmm),een kennisje komt er zo nog paar halen,3 stuks aan me familie hier gegeven en de rest in de vriezer gedaan,of dat goed gaat zie ik wel,maarrrrrrr ik heb ze NIET geproefd,heel ff dacht ik ééntje proeven maar heb mezelf streng toe gesproken en nee ook niet ËËN ,ik vind mezelf nu zoooo flink  :lol:  :lol:  :lol: en erg leuk om te maken,heb er een paar met witte chocolade gedaan en de rest bruin
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IJK7JEOP.jpg
de zon schijnt iederéén fijne dag,
grt Carla

2

Re: wat ben ik toch flink,caramelshortcake,s gemaakt en zelf NIET geproefd

Je bent heel flink, want ze zien er verrukkelijk uit!!! Ik weet niet of ik dat had gekund, zou misschien toch een inimini hapje hebben genomen.
De witte ziet er ook mooi uit!

3

woww wat ongelooflijk knap....het is mij niet gelukt om er af te blijven.
invriezen ging hier prima!!

4

Hoi Carla,

Zien er heerlijk uit en wat knap dat je er geen geproefd hebt :thumb:. Dat zou mij niet lukken!
Zou ik het recept van jou mogen hebben of kun je mij vertellen waar ik dat kan vinden??? Ga ik eens kijken wie het hier kan laten staan, maar ik denk niemand! ;)

Alvast bedankt!

5

kweenie schreef:

Hoi Carla,

Zien er heerlijk uit en wat knap dat je er geen geproefd hebt :thumb:. Dat zou mij niet lukken!
Zou ik het recept van jou mogen hebben of kun je mij vertellen waar ik dat kan vinden??? Ga ik eens kijken wie het hier kan laten staan, maar ik denk niemand! ;)

Alvast bedankt!

Oeps: geen Carla maar Carol. Sorry!!

6

kweenie schreef:

Hoi Carla,

Alvast bedankt!

Kweenie, Volgens mij staat het recept bij : Ingezonden recepten!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

7

sugar100 schreef:
kweenie schreef:

Hoi Carla,

Alvast bedankt!

Kweenie, Volgens mij staat het recept bij : Ingezonden recepten!

Dank je. Ik ga meteen een zoeken.

8 Laatst bewerkt door Tamtaartje (23-10-2011 13:17)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=83878 
Volgens mij is dit het recept.

9

Die zien er mooi en lekker uit. Maar hopen dat je niet slaapwandelt naar de vriezer!

10

Tamtaartje schreef:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=83878 
Volgens mij is dit het recept.

Dank je.
Toch nog even een vraagje: als je geen gecondenseerde melk hebt, kun je daar dan bebogeen voor in de plaats nemen? Moet ik dan meerdere ingrediënten vervangen?
:think:

11

Wow wat zien die er lekker maar ook prachtig uit!!!!

12

Het lijkt erop dat je ze in de cc vormpjes hebt gedaan, de siliconen? Wanneer heb je die vormpjes eraf gehaald??

13 Laatst bewerkt door carol (24-10-2011 18:13)

nou je hebt het recept al  :thumb: ik heb beide gedaan in iets groter mini papiertjes en zo in een silicone vorm,maar krijg hopelijk van de week(Jennifer gaat ze voor me kopen en opsturen ,lief hé)de minicupecake siliconevorm ,hier niet verkrijgbaar,want ik wil ze volgende maand maken en wil dan echt mini en ik weet het echt niet bebogeen,ik heb gecondenseerde melk gebruikt en die mini papiertjes waren van de Sligro,was eigenlijk een miskoop ,toch bewaard en nu helemaal bruikbaar  :) ,maar deze zijn uit de silicone vorm en die met de papiertjes heb ik weg gegeven om te laten proeven
en fruitcake,ik ken mezelf 1 hapje  :nooo vergeet het maar,er  volgen er dan waarschijnlijk 2 hele  :P  :lol:
en weer bedankt voor de leuke reaktie's  :thumb:
                grt Carla

14

Wat zien ze er mooi uit!!! en lekker!!!.

15

Wat een kunstwerkjes zeg en wat klinkt het heerlijk  :9
ik wil deze zeker ook een keer maken (heeeeeeeel snelllll:P)
Als je ze als cc doet, hoelang bak je dan voor de bodempjes en op hoeveel graden?

16 Laatst bewerkt door Regenboog (24-10-2011 13:49)

Wat een kunstwerkjes zeg en wat klinkt het heerlijk  :9
ik wil deze zeker ook een keer maken (heeeeeeeel snelllll:P)
Als je ze als cc doet, hoelang bak je dan voor de bodempjes en op hoeveel graden?
Hoe kan het er nou ineens 2 x staan?  :think:  :s

Dan nog maar meteen ff een vraagje :P
Heb je minicc's gemaakt of gewone cc's?

17

@regenboog ,mijn cc papierjes waren een slag groter dan de mini,een tussen maatje dus kleiner dan een normale cc papiertjes ,maar het gaat prima in een silicone vorm en heb ze 45 minuten op 170 graden gedaan,ik heb wel een hetelucht oven.
grt Carla

18

En? nog steeds niet geproefd?

19

nee echt niet en heb er mooi weer 1 kilo af deze week en dat geeft me weer de kracht om door te gaan  :lol:  :lol:  :lol: en we gaan door tot we er zijn  :lol:  :lol:  :lol: en vind mezelf erg knap  :Y ik kijk,ik slik een paar keer en denk dan NIET doen  ;) o ja had ooit eens gelezen ff wachten  :/  en denken wil ik dit wel in me mond stoppen,nee dus  :lol:
grt Carla

20

GROTE complimenten :Y

21

Zien er heerlijk uit Carla en ook prachtig gefotografeerd.
En uit ervaring kan ik zegen dat ze te lekker zijn en dat het dan vaak ook niet bij één blijft erg verstandig van je dus.
Mooi dat het goed met het afvallen gaat  :thumb:

22 Laatst bewerkt door kweenie (25-10-2011 15:16)

Hoi Carla,

Ik heb ze vandaag gemaakt en ze zijn inderdaad heerlijk! Een blijvertje! :Y
Nog bedankt en heel veel succes met het afvallen! :thumb:

23

Die zien er lekker uit! Wil ik zeker ook eens maken. Kan me voorstellen dat het bij mij ook niet bij eentje zou blijven als ik zou proeven.. Smaakt een beetje als een Twix?

24

Petje af! Voor je heerlijke, mooie cc's en voor je standvastigheid! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

25

kijk van die berichtjes word ik wel vrolijk en het streeld me doorzettings vermogen  :lol:  :lol: en ik weet nu al bijna hoe ze smaken ,door de berichtjes van jullie  :thumb: ,ik hou vol  :lol:
groetjes Carla  :)