1 Laatst bewerkt door LeeiLa (24-10-2011 12:34)

Onderwerp: Baby taart in baby vorm ?

http://www.metalsucks.net/wp-content/uploads/2010/05/babycake1.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_i2yF7EPDZLM/SI4PF-Lr6xI/AAAAAAAAAFo/je_UTmsREHU/s400/michelle_new_baby_cake.jpg

http://farm6.static.flickr.com/5068/5632015096_05436bf51b_z.jpg

Hallo allemaal,

een vriendin van ons die is onlangs bevallen en ze geef binnenkort een soort van een feestje waar iedereen kan komen meesten ook om de baby voor het eerst te zien... nou leek het ons leuk een taart te maken baby gerelateerd ... en toen kwamen we op youtube dit soort echte baby cakejes tegen,, als wij hem gaan maken zal hij er natuurlijk niet even perfect uitzien maar wel leuk toch ? althans meeste reacties op youtube waren echt van dit kan toch niet etc etc... wat vinden jullie ? een cake is een cake denk ik maar ik wil ook natuurlijk geen ruzie of boze gezichten op het feestje van vrienden...dus wel of niet doen ? of heeft iemand dit ooit gemaakt ?

2

Re: Baby taart in baby vorm ?

Tja, ik vind hem echt heel mooi, en erg knap gemaakt! Maar ik persoonlijk vind het toch altijd een beetje luguber om zo'n levensechte baby dan aan te snijden.

Ik zou zo'n taart niet willen krijgen. Moet er niet aan denken dat 'ie op een gegeven moment op tafel staat met afgesneden ledematen, hoofd etc...

Life is what you bake it.

4

o nee brrr, ik ook niet een baby et afgesneden hoofd.
Op de foto vind ik ze ook allemaal een oude mannetjes gezicht hebben.

5

Ja, vind ik eerlijk gezegd ook!
Vind ze wel knap gemaakt, qua technieken, maar vind ze persoonlijk niet mooi.

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

6

Dit is ooit al eens besproken in een topic en iedereen vond het luguber en ik zou het persoonlijk nooit maken  :nooo

7

Denk je dat je vriendin het leuk zou vinden om hier een mes in te zetten? Hormonen gieren door het lijf, nog helemaal emotioneel van de bevalling en haar kindje en dan krijg je zoiets om op te eten. Mij had je er geen plezier mee gedaan...
Ze zijn natuurlijk wel knap gemaakt, daar niet van.

8

Dit doe je niet.

Jacqueline

9

volgens mij moeten we overgaan op een ander idee :)

10

Idd!

Jacqueline

11

neeeeeeee niet doen! echt heel fout als je nog zwaar emotioneel zit na te ebben na een bevalling. ik vind het echt grenzen aan kannibalisme  :nooo

12

Absoluut niet doen!

Ik droom zelfs over taart!

13

Ik vind het vreselijk luguber om in een baby te snijden. Ik zou hier als moeder echt niet blij van worden...... Helemaal niet net na een bevalling waarbij je nog stijf staat van de hormonen....

What doesn't kill you, makes you stronger

14

Niet doen!!!
Daar wil je echt niet in gaan snijden.
Gewoon zo'n klein marsepeinen babyje uit de mold wordt vaak ook al niet gegeten, die zit er dan alleen voor sier op en wordt mooi bewaard. Vaak durft niemand die op te eten. Kun je nagaan zo'n grote.

Er zijn zoveel andere leuke babytaarten.

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

15

kun je niet een grote luier maken, met chocolade vulling?
versiering met speelblokken,melkfles,tissuebox etc..

lol, dat klinkt ook vies maar wellicht zien ze daar de humor wel van in?

16 Laatst bewerkt door inge h (26-10-2011 17:57)

volgens mij hebben we die eerste hier ook al eens via het youtube filmpje aangesneden zien worden
brrrrr, ik moet er ook niet aandenken hoor
zou dan eerder een cartoon versie maken als je snapt wat ik bedoel

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????