Re: Simply Chic
Inderdaad chique !
Vullingen lijken me ook zeer lekker. 
http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Simply Chic
Inderdaad chique !
Vullingen lijken me ook zeer lekker. 
Vaker posten graag 
Wat gaaf zeg. Heel mooi gedaan. 
mooooooiiiiiii 
Jeetje wat geweldig mooi zeg en inderdaad vaker posten!
Wow!!!!!!
Ben blij dat je'm toch aan ons wilt laten zien.
Heeeel mooi!

Whoohéé, zeg wat een plaatje.
En de kleur is helemaal te gek.
Ook hier graag info welke je hebt gebruikt!!!
En jij hopen of wij hem mooi vinden???
Hij is super mooi en net wat iedereen zegt, graag vaker posten, deze is geweldig dus verwacht dat de rest ook zal zijn!
Hij is echt supermooi!!
Zeker blijven posten alsjeblieft, daar kunnen wij minder begaafden een hoop inspiratie uithalen! 
Hij is supergaaf! 
Wil je alsjeblieft nooooooooooooooooit meer je taarten van dit forum weghouden?
Jemig zeg wat een ontzettend mooie taart en dan druk ik me nog heel erg zwakjes uit
.
Als je het niet erg vindt zou ik 'm op willen slaan ter inspiratie. Na maken doe ik zowiezo nooit, dat zou me ook helemaal niet lukken!
Echt geweldig deze taart, ook de kleuren die je gebruikt hebt vindt ik erg mooi.

Wat een sjieke bedoening zeg!! Errug mooi, dat kant, de broche met froezel.... 
FF kijken de kleur die ik gebruikt heb voor dat zachte groen/grijs is eucaliptus van sugarflair. Zo ontzettend waanzinnige kleur. Maar ik ben ook erg van het mengen dus hier zit ook een vleugje van een oudblauw van Wilton. Helaas niet meer in Nederland verkrijgbaar wegens de E-nummers. Balen want hij is bijna op en zo ontzettend gaaf.
Verder gewoon zwart en de dust is opal green van edable art. Ik ben zo'n mega fan van edable art, ze hebben super kleuren.
Oh enne reden dat ik niet vaak post is gewoon tijdgebrek. Al mijn taarten zet ik wel op mijn hyves en daar mag iedereen kijken hoor en lid worden....ook gezellig toch.
Nog maals thanx voor de super leuke reacties. 
WAUW!!!!!
Super
Wat een prachtige taart! Ik ben heel benieuwd hoe je dat kroontje hebt gemaakt, schitterend!
Leuk! wat een understatement.......hij is prachtig!
Ik had em gister in het voorbijvliegen om hyves al gezien, maar nu dus even rustig bewonder....wat is het toch een pracht taart!!!
wauww!
Prachtige taart!!
Had hem op hyves al gezien, hij is waanzinnig!!! Echt een plaatje, helemaal geweldig 
ja hoor, heel leuk
en idd Simply Chic 
sjeeetje wat een prachtige taart, echt heeel chique...en toch erg apart
SCHITTERENDD!!
kan niks anders zeggen.
Monika, ik ben zwaar onder de indruk! Wat een taart! Waanzinnig!
XX
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Simply Chic