1

Onderwerp: halloween vulling?

Iemand een leuk idee om de halloween taart een griezelige máár lekkere vulling te geven?
Waarschijnlijk krijgt het biscuit zowiezo al een wat vreemder kleurtje, maar het lijkt me wel leuk om ook de vulling erop aan te passen. Kan ik overigens ook bv caramelcréme maken en deze dan met bv oranje kleurstof wat meer oranje kleuren? Zonder dat de smaak eraf gaat?
Wie heeft er leuke ideeén?

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: halloween vulling?

Ik denk dat je dan een botercreme met een smaakje moet maken, want een witte creme is makkelijker te kleuren dan een donkere vulling. Ik zou denk ik zelf gaan voor een donkere paarsachtige biscuit, met een zo fel mogelijke oranje vulling.

3

Of jam dieper kleuren, zeven en een beetje verdunnen, zodat het uit de taart druipt als-ie wordt aangesneden...

YEK!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

4

Ik ben een gemarmerde chocolade-oranje cake aan het bakken. Gaat geen vulling in. Wat je kan doen is de cake paars maken en de botercreme oranje ofzo (ik denk dat het makkelijker is om de botercreme mooi oranje te krijgen dan diep paars..)

5

Geen tips, wel een erg leuk idee!! :Y

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

6

Ik vond deze vulling van de meiden van DC Cupcakes...

1     package of mini marshmallows
1/2     cup unsalted butter
2     teaspoons green food coloring (of een andere kleur)

PREPARATION:

In a medium saucepan over medium heat, melt butter and marshmallows until the mixture is smooth and liquid.
    Add two teaspoons of green food coloring and mix until color is uniform.
    Pour slime serving goo over a platter.
    Place cupcakes (with wrappers removed) on top of melted marshmallows. Let set, and serve cupcakes by pulling them away from the goo. If not serving within five minutes of setting, keep the cupcakes in their wrappers for ease of removing.

In het begin van het filmpje zeggen ze dat je dit ook als vulling in een cupcake kunt gebruiken :)