Onderwerp: Welke vulling samen doen in 1 taart?
ik bedoel welke smaken samen kan in taart?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Welke vulling samen doen in 1 taart?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik bedoel welke smaken samen kan in taart?
Ja haha in welke categorie?
Gewoon simpele aardbei met slagroom vulling lijkt mij lekker..
Maar je kan het ook wat ingewikkeler maken met bastogne en wethers original of walnootjes..
Welke kant wil je op? .
ik heb patides met smaak cocos,walnoot,en nog cappucino,hazelnoot en welke zullen jullie samen doen?
Cappucino hazelnoot en walnoot kunnen wel bij elkaar maar cocos lijkt me er niet lekker bij (mijn mening dan he )
Misschien tiramisu vulling met cappucino botercreme ofzo?
Haha ik ben ook echt een beginneling dus misschien werkt dit echt voor geen meter, het lijkt mij in iedergeval wel lekker .
cocos vind ik ook lekker hahaha,maar mischien andere mensen niet dus ja beter vragen voor foute boel wordt
.ik was ook aan denken die 1e 3 smaken kan makkelijk samen maar die cocos ja moelijk,denk ik allen neutraal botercreme en daarna met cocos botercreme.
cocos vind ik ook lekker hahaha,maar mischien andere mensen niet
dus ja beter vragen voor foute boel wordt
.ik was ook aan denken die 1e 3 smaken kan makkelijk samen maar die cocos ja moelijk,denk ik allen neutraal botercreme en daarna met cocos botercreme.
Ik maak regelmatig kokosbotercreme en doe dan ik in de 2e laag aardbeienjam. Dit bevalt tot nu toe erg goed.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Welke vulling samen doen in 1 taart?