1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (23-10-2011 11:45)

Onderwerp: BeJeweled

edit:
deze reactie kreeg ik van karen Davies op deze taart op mijn facebook :o

Karen Davies: Best Brooch cake ever!! Not fair - better than my brooch cakes !

ja sorry hoor, maar forgive me, ik krijg die grijns de rest van de week niet meer van mijn gezicht af, dat snappen jullie zeker wel he?

of gewoon een heerlijke lemon cake van de bakwinkel.nl gevuld met een dun laagje overheerlijke, door slagroompunt (hier op het forum), huisgemaakte druivenjam. het was heel even paniek omdat ik de cake in een ovale bolvorm wilde snijden, maar aangezien het best lang duurde voordat hij gaar was en dus de randen wat harder en er zitten stukjes fruit in het beslag kon ik hem niet mooi snijden. stukken brokkelden af. dus alles weer terug geplakt en alleen de scherpere randjes er maar afgesneden zodat hij toch iets ronder afloopt op de bovenrand.
behangen met de grote broche van Karen Davies en de kleine onyxen uit de mold welke ik van mijn lieve beursvriendinnetjes heb gekregen. kortom, ik heb mij weer heerlijk vermaakt gisteravond aan de keukentafel :D

http://94.100.120.228/1428000001-1428050000/1428033001-1428033100/1428033018_6_ayXf.jpeg

http://94.100.122.222/1428000001-1428050000/1428033001-1428033100/1428033026_6_ILhh.jpeg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: BeJeweled

Wat prachtig! Bij je titel dacht ik aan dat spelletje, dus verwachtte ik een bont geheel :D maar dit is mooi!
Wat gebruik jij om die kleur zilver te krijgen? Heb nu ook een paar edelstenen molds, maar loop nog een beetje te knoeien om ze zo mooi te dus ten.

3

heel mooi weer brenda. kan niet wachten tot ik bij je de ws kom doen kan ik eens al je molds bekijken :) en natuurlijk waar je ze vandaan haalt. :)

4

samroos schreef:

Wat prachtig! Bij je titel dacht ik aan dat spelletje, dus verwachtte ik een bont geheel :D maar dit is mooi!
Wat gebruik jij om die kleur zilver te krijgen? Heb nu ook een paar edelstenen molds, maar loop nog een beetje te knoeien om ze zo mooi te dus ten.

de kleur zilver maakt eigenlijk niet zo veel uit. ik gebruik vele kleuren en merken, soms maar net wat ze hebben, maar wat ik altijd doe is er een beetje sparkle van suires kitchen doorheen mengen. dat in een grote kwast met zo'n reservoir, dan dusten. op deze cake heb ik alleen de rand van de grote broche geschilderd met zilver en een beetje hologram silverdust gemengd en dat aangemaakt met alcohol. de rest van het zilver is dus gedust.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Wat een supersjieke taart weer! Ik vind em erg leuk zo met alleen de bovenkant een ronding, een nieuwe variant!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

6

Wow, die vind ik prachtig.... en wat een mooie molds zijn dat....

Groetjes, Miranda

Wauw, wat heb je toch altijd leuke nieuwe dingen.
Het is weer een toppertje.

Groetjes Bianca Wolst

8

kwebbeltje schreef:
samroos schreef:

de kleur zilver maakt eigenlijk niet zo veel uit. ik gebruik vele kleuren en merken, soms maar net wat ze hebben, maar wat ik altijd doe is er een beetje sparkle van suires kitchen doorheen mengen. dat in een grote kwast met zo'n reservoir, dan dusten. op deze cake heb ik alleen de rand van de grote broche geschilderd met zilver en een beetje hologram silverdust gemengd en dat aangemaakt met alcohol. de rest van het zilver is dus gedust.

Bedankt! Ga ik uitproberen!!

9

Supersjiek!!! Ik vind de bovenrand erg mooi!!

10

Alweer zo'n mooie!  :thumb:

11

prachtig!

12

Mijn mond valt iedere keer open van jouw taarten. Geweldig!!!

13

Weer een ''JUWEELTJE''! :Y  :Y
Hele mooie broche&onyxen! :Y
Chique hoor! :thumb:
Het lijkt me heerlijk een lemon cake!  :P  :P

14

Wow prachtig!!!!!!!!!!!!!!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

15

Prachtig!!!
Zoals altijd....

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

Wauw! Wat chique!!

I just love cake!
Groetjes Laura

17

Wat een schitterend resultaat weer! Ik ben helemaal fan van jouw taarten! :)

Super mooi!!!

19

Love it!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

looooveeeee it....(maar dat wist je al) ;)

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

21

Hij is werkelijk PRACHTIG :thumb:

22

Wauw ! Super mooi !

Groetjes Diana..:)

23 Laatst bewerkt door Superwomen (23-10-2011 12:43)

:thumb:

Groetjes Diana..:)

24

Heeeeeerlijk zo'n echte kwebbeltje!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Enne lekker stuiteren van die reactie hoor!!!!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

25

Dit is niet normaal meer  :)  :)

Maar elke keer hou ik mijn hart vast ........wat voor
SCHITTERENDE CREATIE  we nu weer te zien krijgen.

Jeetje wat kan jij mooie/schitterende/geweldige taarten maken.
:thumb:  :thumb:  :thumb:

Kijk nu alweer na je volgende berichtje uit!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.