Onderwerp: kleurpoeders mengen met ? ipv alcohol
k wil graag weten of ik de kleurenpoeders ook met iets anders kan mengen dan met alcohol om te verven?
alvast bedankttt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » kleurpoeders mengen met ? ipv alcohol
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
k wil graag weten of ik de kleurenpoeders ook met iets anders kan mengen dan met alcohol om te verven?
alvast bedankttt
citroensap
Tnxx
water, rejuvenator spirit kan ook.
rejuvenator spirit is toch ook 96% alcohol?
Inderdaad, ik heb even in de webshop gekeken en er zit alcohol in..
Dan maar gewoon water of citroensap
citroensap heb ik nooit geprobeerd maar ik vind dat het met alcohol wel echt beter mengt dan met water en ook vooral mooier opdroogt. mocht je moeite hebben met de alcohol omdat je het op een kindertaart wilt gebruiken, maak je dan geen zorgen want de alcohol vervliegt gewoon.
citroensap werkt ook echt goed hoor. Ik heb laatst 18 sportfiguren ermee geschilderd ( heb vergeten een foto te maken, maar die komt nog) en dat ging prima. Ik heb zelf altijd last van de alcohol-lucht, krijg er hoofdpijn van.
citroensap werkt ook echt goed hoor. Ik heb laatst 18 sportfiguren ermee geschilderd ( heb vergeten een foto te maken, maar die komt nog) en dat ging prima. Ik heb zelf altijd last van de alcohol-lucht, krijg er hoofdpijn van.
je moet het ook niet snuiven maar drinken
sil schreef:citroensap werkt ook echt goed hoor. Ik heb laatst 18 sportfiguren ermee geschilderd ( heb vergeten een foto te maken, maar die komt nog) en dat ging prima. Ik heb zelf altijd last van de alcohol-lucht, krijg er hoofdpijn van.
![]()
o is het hem dat?? ja ik drink nooit geen alcohol dus dan weet ik dat niet hé. Alhoewel ik die rejuvenator spirit maar niet aan mijn mond zal zetten.
CindyM schreef:sil schreef:citroensap werkt ook echt goed hoor. Ik heb laatst 18 sportfiguren ermee geschilderd ( heb vergeten een foto te maken, maar die komt nog) en dat ging prima. Ik heb zelf altijd last van de alcohol-lucht, krijg er hoofdpijn van.
![]()
![]()
o is het hem dat?? ja ik drink nooit geen alcohol dus dan weet ik dat niet hé. Alhoewel ik die rejuvenator spirit maar niet aan mijn mond zal zetten.
Mijn bovenstaande antwoord klinkt heel stoer maar ik drink ook niet hoor . Dat wil zeggen: niet meer. Heb wel enorm (maar dan ook echt schandalig) veel gedronken toen ik studeerde in Den Haag (zou ik daarom mijn studie niet gehaald hebben ?
) en sindsdien hooguit 3 keer per jaar een glaasje. En die rejuvenator lijkt me inderdaad geen strak plan
. Ik verf overigens met Gin en dat werkt prima
sil schreef:CindyM schreef:je moet het ook niet snuiven maar drinken
![]()
![]()
Mijn bovenstaande antwoord klinkt heel stoer maar ik drink ook niet hoor
. Dat wil zeggen: niet meer. Heb wel enorm (maar dan ook echt schandalig) veel gedronken toen ik studeerde in Den Haag (zou ik daarom mijn studie niet gehaald hebben ?
) en sindsdien hooguit 3 keer per jaar een glaasje. En die rejuvenator lijkt me inderdaad geen strak plan
. Ik verf overigens met Gin en dat werkt prima
a ja...vroeger...ja toen dronk ik ook wel hoor. Zeker als we uit de nachtdienst kwamen, dan gingen we eerst de kroeg in Maar de laatste 15 jaar heb ik geen druppel meer aangeraakt. Ik word al dronken van de lucht
Ik heb ook al eens geprobeerd te schilderen met wodka maar ik vind het dan zo stroperig worden.
pfff...de laatste 15 jaar...realiseer me ineens dat ik "oud" word
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » kleurpoeders mengen met ? ipv alcohol